SM-kilpailut ja erilliskilpailut 2015

Suomen mestaruuksia tavoitellaan vuonna 2015 viidessä kilpailussa. Henkilökohtaisten pro- ja amatöörimestaruuksien lisäksi mitellään parigolfin, sekaparigolfin ja joukkuegolfin pokaaleista.

Tärkeimmät tittelit, eli pro-luokkien SM-kullat ratkotaan 13.-16.8. Lahden Mukkulassa. Kisojen verkkosivut ovat jo avautuneet osoitteessa frisbeegolf-sm.fi.

Parigolfmitaleista kamppaillaan pari viikkoa myöhemmin 29.8.-30.8. Peurungan Lakeview-radan tutuissa maisemissa.

Syyskuun 19.-20. pelataan juniorien ja muiden amatööriluokkien SM-kilpailut Jyväskylän Laajavuoressa.

Sekapari- ja joukkuegolfeille ei vielä ole järjestäjää, joten niille annetaan vielä kaksi viikkoa hakuaikaa. Hakemukset osoitetaan toiminnanohjaajalle 15.2.2014 mennessä osoitteeseen toiminnanohjaaja@frisbeegolfliitto.fi

Tulevan kauden erilliskisoihin on jo saatu pari tusinaa hakemuksia ja niitä aletaan käsitellä välittömästi. Erilliskilpailuja voi hakea läpi kauden. Liiton keskustelufoorumin seurapalstalla seurat suunnittelevat kalentereitaan yhdessä, joten seurojen päättäjien kannattaa suunnata sinne tekemään kisakaavailuja.

SFL-logo-uusi