SFL etsii mainostajia liiton kotisivuille

SFL tarjoaa mainospaikkoja bannerimuodossa frisbeegolfliitto.fi-sivulta. SFL:n kotisivuilla on viimeisen kahdentoista kuukauden aikana käynyt 61 000 käyttäjää ja käyntien määrä on 164 000.

Mainosbannerin koko on 290*145 pikseliä ja paikan ostaja määrittelee linkin jonne banneri ohjautuu. Mainos tulee toimittaa mainostajan omalta palvelimelta upotettavana mainoksena JPG tai PNG -muodossa. Maksimikoko on 80 kt. Banneripaikka etusivulta myydään aikavälille 10.1.2015-10.1.2016. Mainostaja voi muokata mainoksen sisältöä ostetun kauden aikana.

Mainosbannerin hinta on alkaen 35 euroa kuukaudessa (alv 0%). Tarjoushinta määrittelee bannerin sijainnin kotisivuilla. Korkeimman tarjouksen jättänyt saa ylimmän paikan, toiseksi korkeimman sitä seuraavan paikan ja niin edelleen.

Mainosbannerin sisällön on oltava sivun muuta sisältöä häiritsemätöntä sekä urheiluhengen ja hyvien tapojen sekä Suomen lakien mukaista. SFL pidättää oikeuden hylätä toimitettu mainos.

Sitovat tarjoukset pyydetään lähettämään sähköpostitse sihteerille sihteeri@frisbeegolfliitto.fi viimeistään 30.11.2014. Tarjotun hinnan lisäksi pyydämme lyhyen selvityksen siitä mitä mainospaikka tulee sisältämään.