Kompressiobrändi Tritanium SFL:n ja DGTF:n yhteistyökumppaniksi

Tritanium tarjoaa osana yhteistyötä jäsenseurojen jäsenille -15 % alennuksen tuotteisiinsa.

Tritanium Finland on Suomen frisbeegolfliiton ja Disc Golf Team Finlandin uusi yhteistyökumppani.

Tritanium Finland on kotimainen kompressiobrändi, jonka tuotekehitys ja -suunnittelutyö tehdään kokonaan Suomessa.

Tritaniumin intensiivinen tuotekehitys pohjautuu kokemukseen kilpaurheilusta, liikuntalääketieteestä, urheilufysioterapiasta ja tuotantoteknologisesta huippuosaamisesta. Tritaniumin CE-merkittyjen kompressiotuotteiden vaikutus perustuu tieteellisesti mitattuun asteittaiseen kompressiopaineeseen (mmHg), sekä kahteen eri kompressiopaineluokkaan. Näiden ominaisuuksien myötä kehossa aikaansaadaan haluttu fysiologinen vaikutus, jonka lopputuloksena voidaan saavuttaa muun muassa optimaalinen suoritusvalmius, nopeampi palautuminen, sekä rasitus- ja urheiluvammojen huomattava vähentyminen.

– Olemme todella innoissamme päästessämme aloittamaan yhteistyötä SFL:n kanssa. Frisbeegolf kasvattaa suosiotaan sekä harrastajamääriä jatkuvasti ja Tritaniumin kompressiotuotteet soveltuvat lajiin täydellisesti. Tuotteiden tuomat hyödyt esim. rasitusvammojen ennaltaehkäisyssä on huomattu lajin harrastajien keskuudessa yhä laajemmin ja yhteistyön myötä myös maamme kärkiheittäjät pääsevät hyödyntämään tuotteita osana harjoittelua, kilpailua ja matkustamista, yrityksen perustaja Vesa Toljander kertoo.

– Olemme iloisia alkaneesta yhteistyöstä Tritaniumin kanssa. Tritaniumin tuotteet sopivat monipuolisesti frisbeegolfareiden käyttöön kaikenikäisille harrastajille. On hienoa että seuroilla on mahdollisuus tarjota alennus tuotteista jäsenilleen. Joukkuefrisbeegolfin maajoukkue matkustaa tänä syksynä Australiaan asti ja esimerkiksi kompressiosukat tulevat matkalla tarpeeseen, kommentoi liiton puheenjohtaja Laura Heikkilä.

Jäsenseurojen jäsenille -15 % alennuskoodi

SFL:n jäsenseurojen jäsenet voivat tilata Tritaniumin tuotteita verkkokaupasta -15 % alennettuun hintaan. Seurakohtaiset alennuskoodit toimitetaan seuroille mailitse. Alennuskoodi on voimassa toistaiseksi.

Tritaniumin kompressiotuotteet löydät täältä: www.tritaniumstore.fi

Tritanium Finlandin tuotemateriaalien valinnoissa painotetaan laatua ja kulutuskestävyyttä, joiden avulla tuotteen elinkaari maksimoidaan ja ns. ”kertakäyttömuoti” eli turha kulutus minimoidaan. Kuva:Tritanium.