Rakennusliike Lapti SFL:n ja DGTF:n uusi yhteistyökumppani

Rakennusliike Lapti Oy on SFL:n ja Disc Golf Team Finlandin yhteistyökumppani.

Lapti on monipuolinen ja vakavarainen suomalainen rakennusalan toimija. Lapti rakentaa huolella hyvän elämän puitteita ympäri maan: asuntoja, toimitiloja sekä toimivan yhteiskunnan tärkeimpiä tiloja päiväkodeista kouluihin ja hoivakodeista sairaaloihin. Yrityksessä työskentelee reilut 500 henkilöä.

”Lapti haluaa olla tukemassa laajasti liikuntaa, erityisesti lasten ja nuorten liikuntaa. Frisbeegolf on hieno esimerkki lajista, jossa voi harrastaa matalalla kynnyksellä lähiradoilla tai kilpailla ammattimaisesti. Toivomme mahdollisimman monen nuoren löytävän liikunnasta iloa”, Laptin myynti- ja markkinointijohtaja Jorma Koskelo kertoo.

Tienaa tonni SFL:lle tai frisbeegolfseurallesi

Laptin kampanjamainos, johon on lisätty SFL:n kampanjakoodi. Kuva: Lapti.

Lapti haluaa olla tukemassa lasten ja nuorten liikkumista ja urheilua Tienaa tonni urheiluseuralle -kampanjalla. Kun kuka tahansa Laptilta aikavälillä 1.5.-30.10.2024 asunnon ostanut antaa Laptin myyjälle SFL:n tai liiton jäsenseuran oman kampanjakoodin, Lapti maksaa liitolle tai seuralle 1000 €.

”Laptin kampanja lasten ja nuorten liikkumisen tukemiseen on todella hieno ja uskon, että sen kautta juniorityötä tekevillä frisbeegolfseuroilla on mahdollisuus saada tukea toimintaansa. Yhteistyö Laptin kanssa sopii hienosti yhteen sen työn kanssa, mitä frisbeegolfliitto ja seurat ovat tehnyt viime vuosina lasten ja nuorten frisbeegolfin harrastusmahdollisuuksien lisäämiseksi. Kannustankin kaikkia seuroja liittymään mukaan Laptin kampanjaan”, kommentoi SFL:n puheenjohtaja Laura Heikkilä

Jos haluat suunnata Laptin tuen SFL:lle lasten ja nuorten liikunnan tukemiseen, anna Laptin myyjälle liiton koodi Suomen frisbeegolfliitto -LAPTI-2792 . Tuen ohjaaminen liitolle ei edellytä asunnon ostajalta muita toimenpiteitä.

Kuinka liiton jäsenseurat voivat rekisteröityä kampanjaan?

1. Rekisteröi frisbeegolfseurasi mukaan Tienaa tonni urheiluseuralle -kampanjaan täyttämällä ja lähettämällä rekisteröitymislomake, joka löytyy täältä
  2. Saat paluuviestinä seurakohtaisen kampanjakoodin ja valmiin ohjeen sekä lisämateriaalia oman kampanjakoodin käyttöön ja levitykseen. Vinkkaa asunnon ostajalle kampanjakoodinne.
  3. Jaa kampanjakoodia mahdollisimman laajalle saadaksesi vinkattua asunnon ostajille kampanjakoodistanne. Hyviä keinoja levittää koodia on jakaa sitä somen kautta ja viestinä seuran jäsenille ja vanhemmille. Lapti ei rajoita koodin levittämistä vain seuran jäseniin tai vanhempiin, vaan koodia kannattaa pyrkiä levittämään eteenpäin myös heidän tuttavilleen sähköpostilla ja somen kautta.
  4. Aina kun Laptilta asunnon ostava henkilö (1.5.-30.10.2024 välillä tehdyt kaupat) antaa Laptin myyjälle kampanjakoodinne, olemme yhteydessä seuraanne ja voitte laskuttaa meiltä 1000 €. Asunnon ostajan tulee ilmoittaa kampanjakoodi asuntomyyjällemme ennen kauppakirjan allekirjoitusta. Laskutus tulee tapahtua 31.12.2024 mennessä.

Yksi seura voi saada useampiakin 1000 euron laskutuslupia.

Jos seura ei tällä hetkellä tee juniorityötä, voi seura siitä huolimatta rekisteröityä kampanjaan. Laptin maksama tuki tulee kuitenkin käyttää lasten ja nuorten liikkumista tukevaan toimintaan, esimerkiksi jonkin tapahtuman järjestämiseen.

Mikäli kampanjaan liittyen tulee mieleen mitä tahansa kysymyksiä, voit lähettää Laptille sähköpostia osoitteeseen markkinointi@lapti.fi

Tienaa tonni -kampanjasivulle

Tienaa tonni- kampanjan mainos (pdf)