Jäsenmaksujen laskutus alkaa 1.12. – ohjeet seuroille

SFL laskuttaa liiton jäsenmaksun jäsenseurojen frisbeegolfia harrastavista jäsenistä 30.11. tilanteen mukaan.

Seuran tulee ilmoittaa lomakkeella liitolle kaikki ne jäsenet, jotka eivät näy seuran jäseninä Suomisportissa 6.12. mennessä.

SFL:n  jäsenkausi 2023 päättyy 30. marraskuuta. Liitto tarkistaa Suomisportista seurojen jäsenmäärän (aikuis- ja juniorijäsenet) 30.11. ja laskuttaa kaikista frisbeegolfia harrastavista jäsenistä liiton osuuden.

Jäsenseurojen aikuisjäsenistä laskutettava jäsenmaksu vuonna 2023 on 4 € ja juniorijäsenistä laskutettava jäsenmaksu on 3 €.

Nyt on siis viimeistään aika huolehtia, että kaikki seuran jäsenet ovat suorittaneet heille mahdollisesti kuuluvat jäsenmaksut.

Lomakkeella ilmoitetaan jäsenet jotka eivät näy Suomisportissa seuran jäseninä

Suomisportiin rekisteröitymättömien jäsenten lukumäärä tulee ilmoittaa liitolle ke 6.12.23 mennessä lomakkeella. Lomakkeella pyydetään tiedot seuran jäsenmäärästä (miehet, naiset, pojat, tytöt) ja kysymme myös joitakin tarkentavia kysymyksiä.

Lomakkeella voi siis täydentää suomisportissa olevaa jäsenmäärää niiden jäsenten osalta, jotka eivät näy Suomisportissa seuran jäseninä TAI ilmoittaa kaikki seuran jäsenet jos yhtään jäsentä ei ole rekisteröity seuran jäseniksi Suomisportissa.

Huom! Seurat joiden KAIKKI jäsenet ON rekisteröity seuran jäseniksi Suomisportissa eivät täytä tätä lomaketta. Järjestösihteeri hakee tiedot Suomisportissa olevista jäsenmääristä 30.11.

Lomakkeeseen tästä

Laskutuksen periaatteet pähkinänkuoressa

Frisbeegolfia harrastavilla jäsenillä tarkoitetaan seuran jäsenrekisterissä olevia jäseniä. Seuran hallituslaiset lasketaan aina jäseniksi. Kunniajäseniä, jotka eivät ole mukana seuran toiminnassa tai tukevat seuran toimintaa isommalla summalla kuin varsinaiset jäsenet, voidaan jättää jäsenrekisterin ulkopuolelle. Suomisportissa kunniajäsenille voi luoda oman ryhmän, jolloin kunniajäsenet eivät näy jäsenmäärässä.

Suurimmalla osalla liiton jäsenseuroista jäsenrekisterinä toimii Suomisport, mutta joillakin seuroilla on ainakin vielä edeltävinä vuosina ollut käytössä jokin muu jäsenrekisteri. Liiton sääntöjen mukaan jokaisen jäsenseuran tulee ylläpitää jäsenluetteloa Suomisportissa.

Huom! Liitto laskuttaa jäsenmaksun myös niiltä seuroilta ja jaostoilta, jotka eivät kerää jäseniltään jäsenmaksuja.

Laskutus alkaa 1.12. ja kaikki jäsenmaksulaskut pyritään lähettämään seuroille ennen joulua.

Lisätietoja antaa järjestösihteeri (sihteeri@frisbeegolfliitto.fi).