Hallituksen kokousterveiset 9/2023

Kokousterveisillä viestitään hallituksen toiminnasta

SFL:n hallituksen kokousterveiset julkaistaan aina hallituksen kokouksen jälkeen. Kokouksessa läpikäytävät asiat käsitellään ja kirjataan pöytäkirjaan liiton visiosta nousevien teemojen alle. Teemat ovat: talous- ja henkilöstöasiat, lapsi- ja nuorisotoiminta ja kouluyhteistyö, seuratoiminta ja liiton tukitoimet, yhdenvertaisuus sekä huippu-urheilu ja media. Tekniikkaan liittyvät asiat on teemoitettu erikseen tekniikan alle.

Hallitus kokoontuu pääsääntöisesti, kesätaukoa lukuun ottamatta, jokaisen kuukauden viimeisenä torstaina etäyhteydellä. Päätöksiä tehdään kokousten lisäksi myös hallituksen ja työntekijöiden yhteisellä keskustelufoorumilla.

Terveiset kokouksesta 9/2023

Liiton hallitus kokoontui etäyhteydellä torstaina 19.10.2023.

Talous- ja henkilöstöasiat
Hallitus päätti syyskokoukselle esitettävästä talousarviosta, lisenssimaksuista, jäsenmaksuista ja kilpailuiden käsittelykulumaksuista vuodelle 2024 sekä toimintasuunnitelmasta vuodelle 2024.

Seuratoiminta ja liiton tukitoimet
Oriveden frisbeegolf ry:n jäsenhakemus hyväksyttiin.

Yhdenvertaisuus
Kokouksessa hyväksyttiin esitys yhdenvertaisuus- ja tasa-arvosuunnitelmasta 2024-2025 esitettäväksi syyskokoukselle.

Muut asiat
Vuoden Urheiluseura -ehdokas nimettiin. Seura järjestää monipuolisesti eri tasoisia kisoja eri kohderyhmille, harjoituksia eri ikäisille ja ylläpitää frisbeegolfratoja. Vuoden Urheiluseura palkitaan vuosittain Urheilugaalassa.

Hallitus kokoontuu seuraavan kerran torstaina 30.11.