Suomen frisbeegolfliitto hakee jälleen pelaajia Akatemian toimintaan kaudelle 2023-2024

Akatemiaan haetaan motivoituneita, tavoitteellisia ja valmennustoimintaan sitoutuvia urheilijoita 2005-2007 syntyneistä pelaajista.

Akatemia kaudella 2023-2024

Suomen frisbeegolfliiton Akatemian haku on jälleen auki.
Kaudella 2023-2024 Akatemian leirit sisältävät viime kauden tapaan fysiikkaharjoittelua ja harjoitteluun tutustumista kuitenkaan lajiharjoittelua unohtamatta.

Ensimmäisellä leirillä tehtävien fysiikkatestien pohjalta jokaiselle akatemialaiselle luodaan omat henkilökohtaiset kausi- ja harjoitussuunnitelmat. Pelaajien harjoittelua ja kehitystä seurataan seuraavien leirien aikana parhaan tuloksen saavuttamiseksi.

”Viime leirikaudelta hyväksi havaitussa mallissa leireillä panostetaan jatkossakin fysiikkaharjoitteluun ja siihen tutustumiseen. Fysiikkaharjoittelulla on myös frisbeegolfissa tärkeä rooli nuorten urheilijoiden kehittymisen kannalta ja matkalla kohti lajin huippua”, summaa liiton nuoriso- ja koulutuskoordinaattori Leo Piironen.

Kaudella 2023-2024 Akatemian osalta järjestetään kolme leiriä Tampereella Varalan Urheiluopistolla seuraavina ajankohtina:

21.-22.10.2023

19.-21.1.2024

19.-21.4.2024

Hakuaika ja valinnat

Haku on auki 8.10.2023 klo 23:59 asti.

Akatemian hakulomake

SFL tekee valinnat hakulomakkeella annettujen tietojen pohjalta. Valittuihin pelaajiin ollaan yhteydessä viikolla 41 ja valinnoista uutisoidaan Suomen frisbeegolfiiton verkkosivuilla.

Lisätietoja Akatemiasta antaa Suomen frisbeegolfliiton nuoriso- ja koulutuskoordinaattori Leo Piironen (leo.piironen@frisbeegolfliitto.fi)