SFL:n kysely lasten ja nuorten harrastamisen kustannuksista frisbeegolfseuroissa 2023

SFL kartoittaa kyselyllä SFL:n jäsenseuroissa tapahtuvan frisbeegolf-harrastuksen hintaa juniori-ikäisille harrastajille. Tietoa kerätään liiton omaan tilastointiin sekä medialle lähetettävään ja SFL:n nettisivuilla julkaistavaan frisbeegolfin harrastajamääristä ja harrastuskustannuksista kertovaan artikkeliin. Artikkeliin tullaan laatimaan kyselyvastausten pohjalta esimerkkilaskelma tai -laskelmia siitä, kuinka paljon lasten ja nuorten frisbeegolfharrastaminen maksaa.

Pyydämme vastauksia kyselyyn seuroilta, joilla on junioriharrastajia ja heille suunnattua toimintaa. Kyselyyn toivotaan vastauksia keskiviikkoon 29.3.2023 mennessä. Tiedote harrastuskustannuksista on tarkoitus julkaista viikolla 14.

Kyselyyn: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScSDmKrlFEBjaxpij24VelPR74ScRL-7zm24HDf68Bhxty5Bg/viewform?usp=sf_link

Lisätietoja: Anniina Ihamäki, toiminnanjohtaja@frisbeegolfliitto.fi tai Annika Nyström, sihteeri@frisbeegolfliitto.fi