SFL:n varustekassien haku päättyy 30. syyskuuta

Varustekassien toinen hakukierros alkoi 20. kesäkuuta ja päättyy perjantaina 30. syyskuuta.

SFL:n varustekassien ensimmäinen hakukierros päättyi 19. kesäkuuta. Hakemuksia saatiin 20 seuralta ja SFL päätti myöntää varustekasseja 15 seuralle. Nyt on käynnissä vuoden 2022 toinen hakukierros, joka alkoi heti ensimmäisen päätyttyä 20. kesäkuuta. Toinen hakukierros päättyy 30. syyskuuta.

Varustekassit on tarkoitettu seuran jatkuvan toiminnan ja useampien projektien toteutukseen, eikä esimerkiksi yksittäisessä tapahtumassa eteenpäin jaettavaksi.

Hakemuksia arvioidaan suunnitelman kattavuuden perusteella sekä sen mukaan, miten hyvin suunnitelma tukee liiton vision toteutumista (esimerkiksi lapsi- ja nuorisotoiminta, seuratoiminta, yhdenvertaisuus).

Varustekassien kokoamisesta ja toimituksesta vastaa kotimainen frisbeegolfkiekkojen valmistaja Clash Discs. Kokonaisuuteen sisältyy:

• Kassi SFL:n logolla
  • 30 aloittelijaystävällistä Clash Discsin kiekkoa SFL:n logolla
  • 10 kartiota
  • 20 ympyrämerkkiä (ns. flat merkit)
  • 2 frisbeegolfopasta (Eskelisen Fribagolfopas ja Piirosen Ohjaajan opas)

Ja näin se toimii:

1. Täytä varustekassin hakulomake.
  2. SFL:n hallitus käsittelee hakemuksenne. Järjestösihteeri tiedottaa hakijaa hakupäätöksestä haun päättymisen jälkeen.
  3. Tilaus toimitetaan eteenpäin.
  4. Clash discs lähettää sovitun kassin seuralle.
  5. Suunnitellun toiminnan jälkeen SFL pyytää toiminnasta lyhyen raportin.

Lisätietoja voi kysyä järjestösihteeriltä (sihteeri@frisbeegolfliitto.fi).

Lue uutinen varustekasseista: Varustekasseja myönnettiin ensimmäisessä haussa 15 seuralle