Kilpailuja Ukrainan hyväksi

Ukrainan hyväksi on jo järjestetty ja järjestetään frisbeegolfkilpailuja.
SFL haastaa kaikki frisbeegolfaajat ja jäsenseurat mukaan auttamaan järjestämällä kisoja Ukrainan hyväksi ja osallistumalla Ukrainan hyväksi järjestettyihin kilpailuihin.

Kilpailuja Ukrainan hyväksi!

Ukrainan hyväksi on jo järjestetty ja järjestetään frisbeegolfkilpailuja. Yksi innokkaimmista hyväntekijöistä on rovaniemeläinen Doctordiscgolf (https://www.facebook.com/Teamdoctordiscgolf), jonka tiimiläisten järjestämien kisojen osallistumismaksut on ohjattu suoraan avustusjärjestöjen tileille.

SFL haastaa kaikki frisbeegolfaajat ja jäsenseurat mukaan auttamaan

–          järjestämällä kisoja Ukrainan hyväksi

–          osallistumalla Ukrainan hyväksi järjestettyihin kilpailuihin.

Kilpailunjärjestäjä: Ilmoita järjestämästäsi hyväntekeväisyyskilpailusta tai tapahtumasta liitolle (sihteeri@frisbeegolfliitto.fi) tai tägää meidät somessa, mainostamme kisaa mielellämme omissa kanavissamme.

Tulevia kilpailuja Ukrainan hyväksi:

La 19.3.

Su 20.3.

• Friba Ukraini, JyLin hyväntekeväisyyskisa Ukrainan hyväksi. Kilpailu pelataan kahdella eri radalla.
    • Viherlandia DG https://discgolfmetrix.com/2038824
    • Lohikosken koulun rata, klo 13-15.  Leikkimielisen ja kaiken ikäisille sopivan tapahtuman järjestävät JyLi, Lohikosken koulu sekä koulun vanhempainyhdistys. Osallistumismaksu tähän kilpailuun on 5€, joka ohjataan kokonaisuudessaan Suomen punaisen ristin katastrofirahaston kautta Ukrainan hyväksi. Maksutapoina käyvät Mobilepay 14852, Jyväskylän liitokiekkoilijoiden tili FI74 8146 9710 1036 55 tai käteinen. Kisaan ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon.

• Deep In The Forest Ryn Parikisa Ukrainan lasten hyväksi, Huuhanmetsä DGP, https://discgolfmetrix.com/2040587

• Doctordiscgolf Kisa Ukrainan Hyväksi, Kemin frisbeegolfrata, https://discgolfmetrix.com/2043467

La 26.3.