Frisbeegolfseuroille oma Suomisport -koulutuswebinaari tiistaina 18.1. klo 18-19

Suomisport-migraatio toi tullessaan uudistuksia esimerkiksi Seurapalvelun jäsenhallintaan. SFL:n jäsenseuroilleen tilaamassa Suomisport-webinaarissa käydään läpi jäsenhallinnan eri toimintoja ja Seurapalvelun muita uudistuksia. Webinaarissa on mahdollisuus esittää myös kysymyksiä matalalla kynnyksellä. Webinaariin pyydetään ilmoittautumaan maanantaihin 17.1. mennessä.

Suomisport-migraatio, joka tapahtui Suomen frisbeegolfliiton osalta 1.12.2021, toi tullessaan uudistuksia esimerkiksi seurojen jäsenhallintaan.  SFL on tilannut Suomisportilta frisbeegolfseuroille suunnatun koulutuswebinaarin, jolla halutaan tukea niitä seuroja, jotka eivät vielä ole käytännössä siirtyneet uudistuneen seurapalvelun käyttöön sekä niitä seuroja, joilla on sen käyttöön liittyviä kysymyksiä ja haasteita.

Sisältö: Webinaari sisältää tiivistetyn koulutuksen Suomisportin jäsenhallinnasta (esimerkiksi jäsenyystuotteiden ja jäsenmaksujen luominen), uudistusten periaatteellisista linjauksista sekä Seurapalveluun tulleista, ja tulossa olevista, muista uudistuksista. Esitysten aikana ja niiden jälkeen on mahdollisuus esittää kysymyksiä matalalla kynnyksellä. Koulutuksen pitävät Suomisportin Rainer Anttila ja Aleksi Tuononen.

Jäsenhallinnasta sekä uudistuneen Seurapalvelun käyttöönotosta ja muutoksista palvelun toiminnoissa voi lähettää kysymyksiä myös etukäteen Rainer Anttilalle perjantaihin 14.1. mennessä osoitteeseen rainer.anttila@olympiakomitea.fi . Kysymyksiin pyritään vastaamaan webinaarin aikana.

Ajankohta: tiistai 18.1.2022 klo 18-19.

Ilmoittautuminen: Webinaariin pyydetään ilmoittautumaan etukäteen maanantaihin 17.1. mennessä lähettämällä sähköpostia järjestösihteerille (sihteeri@frisbeegolfliitto.fi). Webinaariin voi kuitenkin osallistua myös ilman ilmoittautumista.

Teams-linkki:
Liity tietokoneellasi tai mobiilisovelluksella