Ilmoittautuminen Liitopäiville 2019 käynnissä 6.10. saakka

Vuoden 2019 Liitopäivät järjestetään 26.-27.10.2019 Raaseporissa. Ilmoittautuminen tapahtumaan on käynnissä 6.10.2019 saakka.

Vuoden 2019 Liitopäivät järjestetään 26.-27.10. Urheiluopisto Kisakeskuksessa, Raaseporissa (osoite: Kullaanniemi 220, 10420 Pohjankuru). Liitopäivät on Suomen frisbeegolfliiton vuosittainen, seuratoimijoille suunnattu yhteinen ideointi- ja kehitystapahtuma.

Tapahtuma päättyy sunnuntaina järjestettävään yhdistyksen syyskokoukseen. Syyskokouksen kokouskutsu ja valtakirjapohja seurojen edustajille sekä ohjeistus hallitusehdokkaiden asetteluun toimitetaan jäsenseuroille sekä julkaistaan liiton internetsivuilla viimeistään 14 päivää ennen kokousta.

Ohjelma:

Lauantai 26.10.

09.00 Pelaajakokous

09.30 Liitopäivä Open -parikilpailu opiston frisbeegolfradalla

12.30 Lounas

13.30 Ohjelma käynnistyy:

• Liitopäivien avaus
  • Ajankohtaisia asioita, mm. visio, yhdenvertaisuus, Suomisport
  • Junioritoiminta ja kouluyhteistyö, koulutusjaosto
  • Sääntöasiat
  • Muut jaosto- ja toimikuntaterveiset

17.30 Ryhmätöiden alustus ja ryhmiin jakautuminen

19.00 Illallinen

20.00 Sauna lämpiää, vapaamuotoista illanviettoa

Sunnuntai 27.10.

08.00 Aamupala & ryhmätöiden viimeistely

10.00 Ryhmätöiden purku alkaa

12.00 Lounas, ryhmätöiden purku jatkuu

14.30 Kahvit

15.00 Syyskokous

SFL pidättää oikeudet muutoksiin.

Ilmoittautuminen Liitopäiville:

Ilmoittautuminen Liitopäiville on sitova ja se on auki 6.10.2019 klo 23.59 saakka. Jokaisen SFL:n jäsenseuran seurakohtainen osallistujakiintiö on 2 osallistujaa. Ilmoittautuminen tapahtuu erillisellä lomakkeella. Huomioithan, että majoitus varataan suoraan Kisakeskuksen vastaanotosta (lisätietoja alla).

Ilmoittautuminen suljettu.

Majoituksen varaaminen:

Osallistujat vastaavat itse tapahtuman majoituskuluista ja majoituksen varaamisesta. Majoituksen voi halutessaan varata alkamaan jo perjantaista 25.10. Majoitustoiveet/-varaukset sekä ruoka-aineallergiailmoitukset voi toimittaa Kisakeskuksen vastaanottoon: vastaanotto(at)kisakeskus.fi. Majoitus tapahtumaan on omakustanteinen.

Hinnat majoitukselle: Majoitus 38€/vrk/hlö, Ryhmämajoitustalossa 29€/vrk/hlö. Kaikissa huoneissa on oma wc ja suihku. Liinavaatteet ja pyyhkeet kuuluvat majoituksen hintaan.

SFL kustantaa viikonlopun tilat, ruokailut (aamupala, lounas, päivällinen, kahvit ja välipalat, iltapala) ja ohjelman.