Kampanja uusille lisenssipelaajille: Tule tutustumaan ilmaiseksi NBDG Amateurs™ -tapahtumaan

Natural Born Disc Golfer™, Suomen frisbeegolfliitto ja Frisbeegolfradat.fi käynnistävät yhdessä kampanjan, jossa jokaiselle uudelle lisenssipelaajalle tarjotaan yksi ilmainen osallistumiskerta NBDG Amateurs™ -tapahtumaan.

Kampanjan tarkoituksena on madaltaa uusien lisenssipelaajien kynnystä SFL:n kilpailulisenssin hankkimiseen tarjoamalla lisenssinostajalle rahanarvoinen etu. Kampanjan tavoitteena on saada yhä useammasta frisbeegolfin harrastajasta aktiivinen osallistuja lajin virallisiin tapahtumiin, jotta laji kasvaa ja voi hyvin tulevaisuudessakin.

NBDG:n tapahtumatyypeistä kampanjan keulakuvaksi valikoitui viime vuosien ylivoimaisesti suosituin ja tunnetuin NBDG Amateurs™ -konsepti. Vuodesta 2017 lähtien NBDG Amateurs™ -tapahtumia on järjestetty eri puolilla Suomea yli 150 kertaa – pohjoisin Kemissä ja eteläisin Raaseporissa.

NBDG Amateurs™ -tapahtumassa pelataan kaksi kilpailukierrosta ja se on suunnattu erityisesti amatööripelaajille. Mukana on laaja valikoima kilpailuluokkia niin eri tasoisille kuin ikäisille pelaajille. Seuraava NBDG Amateurs™ -tapahtuma pelataan Hyvinkäällä.

Kampanjan viestinvälittäjinä toimivat SFL ja Frisbeegolfradat.fi.

”Tämä on hieno etu kilpailulisenssin hankintaa suunnitteleville tai ensimmäistä kertaa tänä vuonna kisoihin uskaltautuneille. NBDG:n kilpailut ovat tunnettuja erittäin hyvistä järjestelyistä, mikä tekee kisaamisen aloittamisen uudelle pelaajalle helpoksi. Kisoja myös löytyy laajalta alueelta, jonka ansiosta mahdollisimman moni pääsee lunastamaan edun käyttöönsä”, liiton puheenjohtaja Laura Heikkilä taustoittaa.

NBDG Amateurs™ -kampanja koskee vain täysin uusia lisenssipelaajia tämän kalenterivuoden aikana. Kampanja on voimassa vuoden 2024 loppuun saakka.

Mikäli olet ostanut lisenssin ensimmäistä kertaa tänä vuonna ja olet tehnyt sen ennen 15.4., liitto toimittaa sinulle kampanjakoodin Suomisportiin ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen tiistain 16.4. aikana.

Jatkossa kampanjakoodi lähetetään jokaiselle täysin uudelle lisenssinostajalle kootusti kerran viikossa maanantaisin. Koodi toimitetaan Suomisportiin ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen.

Näin lunastat kampanjakoodin NBDG:n verkkokaupassa

1) Tarkista kampanjakoodi liiton lähettämästä sähköpostista.

2) Rekisteröidy normaalisti NBDG Amateurs™ -tapahtumaan Disc Golf Metrixissä.

Kaikki NBDG:n järjestämät tapahtumat löytyvät täältä

3) Maksa osallistumismaksu NBDG:n verkkokaupassa

HUOM! Ennen ostostasi, sinun tulee kirjautua verkkokauppaan. Mikäli sinulla ei ole tiliä, voit luoda sen täällä

4) Syötä kassalla liitolta saamasi koodi ”Alennuskoodi tai lahjakortti” -kenttään ja suorita maksu loppuun.

5) Koodi antaa 100 % alennuksen tapahtuman osallistumismaksusta, nähdään tapahtumassa!

Asiakas voi käyttää kampanjakoodin vain yhden kerran kampanjan aikana. Koodi on voimassa vuoden 2024 loppuun saakka.

Huomioithan, että kampanjakoodia ei voi käyttää takautuvasti. Mikäli olet jo maksanut NBDG Amateurs™ -tapahtuman osallistumismaksun, voit käyttää koodin toiseen vastaavanlaiseen kilpailuun.

Kampanjakoodin väärinkäytöstapauksissa pelaaja menettää paikkansa kilpailussa.

Yhteystiedot ongelmatilanteissa

Oletko hankkinut SFL:n kilpailulisenssin ensimmäistä kertaa vuonna 2024, mutta et löydä kampanjakoodia sähköpostistasi?

Tarkista ensin roskaposti-, tarjoukset ja muut mahdolliset kansiot. Huomioithan myös, että 16.4. jälkeen koodi lähetetään jokaiselle uudelle lisenssipelaajalle kootusti kerran viikossa aina maanantaisin.

Mikäli koodia ei edelleenkään näy, ole yhteydessä liittoon: sihteeri@frisbeegolfliitto.fi

Etkö saa kampanjakoodia toimimaan verkkokaupassa? Mikäli tilauksen kanssa ilmenee ongelmia, ole yhteydessä NBDG:n asiakaspalveluun: events@nbdg.fi

Haluatko NBDG Amateurs™ -tapahtuman kotiradallesi? Laita viestiä osoitteeseen events@nbdg.fi, niin keskustellaan lisää!

Uutisen kuva on lisensoitu Marika Salmi Photographyltä.