PDGA:n hallitukseen haetaan ehdokkaita

Ehdokashakemuksen voi lähettää 30.4. mennessä.

PDGA hakee jäsenistönsä joukosta motivoituneita ja aktiivisia jäseniä kehittämään PDGA:n strategista toimintaa PDGA:n hallituksessa. Ehdokashakemukset tulee lähettää hakemukset käsittelevälle komitealle 30.4. mennessä. Komitea tekee esivalinnan ehdokkaista ja päättää, ketkä ehdokkaista ovat ehdolla heinäkuussa järjestettävissä vaaleissa. Vaaleissa valittavat hallituksen uudet jäsenet aloittavat kolmivuotisen toimikautensa 1. syyskuuta.

Kriteerit ehdokkaaksi asettumiselle

Ehdokkaaksi asettumisen edellytyksenä on muun muassa 18 vuoden ikä (1.9. mennessä) sekä PDGA-jäsenyys, joka on ollut voimassa vähintään kahden viimeisen vuoden ajalta. Edellytyksenä on myös mahdollisuus osallistua kahdesti vuodessa kaksipäiväiseen lähitapaamiseen sekä kerran kuukaudessa järjestettävään etätapaamiseen. Kaikki kriteerit ovat luettavissa PDGA:n uutisesta.

Hakuprosessi

Kaikki hakumateriaalit tulee toimittaa mailitse osoitteeseen BODcandidate@pdga.com 30.4. klo 11:59 PM (EDT) mennessä. Hakemuksen tulee sisältää CV sekä hakukirje, josta ilmenee muun muassa syyt hallitusehdokkaaksi hakemiselle, sekä kolme suosituskirjettä.

PDGA:n uutisesta voit lukea lisää esimerkiksi taidoista ja ominaisuuksista, joita hallitukseen pyrkiviltä ehdokkailta toivotaan, PDGA:n toiminnan prioriteeteista sekä komiteasta, joka käsittelee hallitusehdokkaiksi pyrkivien hakemukset ja valitsee heinäkuun vaaleissa ehdolle asetettavat henkilöt.

Lue lisää: Global Board Candidates Sought for 2024 PDGA Elections | Professional Disc Golf Association