Palkintoja valmistava Pocal SFL:n ja DGTF:n yhteistyökumppaniksi

Suomen frisbeegolfliitto on solminut yhteistyökumppanuuden palkintoja valmistavan Pocalin kanssa.

Pocal Oy on vuonna 1988 perustettu, johtava palkitsemiseen keskittynyt yritys, joka on ollut jo pitkään alan markkinajohtaja Suomessa.

– Toiminnassamme olemme aina halunneet panostaa asiakkaillemme tärkeisiin asioihin: mm. nopeisiin ja varmoihin toimituksiin, laajaan sekä uudistuvaan valikoimaan, edulliseen hintatasoon ja hyvään palveluun, kertoo Pocal Oy:n toimitusjohtajana työskentelevä Tuomo Fält.

SFL:n jäsenseuroille alennuskoodi

Pocal tarjoaa osana yhteistyökumppanuutta SFL:n jäsenseuroille 10 % alennuksen kaikkiin normaalihintaisiin tuotteisiinsa. SFL toimittaa alennuskoodin jäsenseuroille mailitse.

– Yhteistyö Suomen frisbeegolfliiton kanssa on meille iloinen asia. Frisbeegolf on kasvava ja positiivinen laji, jota voi harrastaa eri tasoilla, pelaamisen ilosta aina ammattilaiseksi asti. Pocal tarjoaa frisbeegolfkilpailuihin vaihtuvan ja laajan malliston palkitsemisvaihtoehtoja.

– Palkinnon saaminen kilpailusta on tärkeää. Erityisen tärkeää se on silloin kun kilpailu on itselle merkittävä. Se voi olla ensimmäinen voitto ikinä tai Suomen mestaruus, josta palkinto jää ikuiseksi muistoksi. Olemme erityisen iloisia siitä, että voimme tarjota tämän yhteistyökumppanuuden myötä edun myös meidän seuroillemme, jotka järjestävät kilpailuja ja palkitsevat niissä menestyviä. Tänäkin vuonna moni saa sen ensimmäisen palkintonsa kisoissa ja saa siitä muiston itselleen. Pocalin monipuoliset valikoimat palvelevat seuroja kaikenlaisissa palkitsemisissa, kommentoi liiton puheenjohtaja Laura Heikkilä.

SM-palkinnot Pocalilta

Pocalin palkintoja nähdään muun muassa ensi kesänä järjestettävissä SM-kilpailuissa.

– Suomen frisbeegolfliitto päivittää tälle vuodelle SM-kilpailujen palkintokäytäntöä niin, että pokaalien sijaan palkitsemme mitalisijoille päässeet nimenomaan mitaleilla. Muutos pokaaleista mitaleihin on tehty kentältä, pelaajilta ja seuraväeltä, saadun palautteen perusteella. Olemme suunnitelleet Pocalin kanssa meille oman mitalin, joka tulee käyttöön kaikissa tämän vuoden SM-kilpailuissa, kertoo Heikkilä.

Pocalin tuotevalikoimaan kuuluvat muun muassa lajipalkinnot, pokaalit, mitalit, lasipalkinnot sekä lautaset ja taulut. Tuotevalikoimaan voi tutustua täällä: Palkinnot netistä, tilaa nopeasti joustavilla toimitusajoilla. (pocal.fi)