Hallituksen kokousterveiset 2/2024

Kokousterveisillä viestitään hallituksen toiminnasta

SFL:n hallituksen kokousterveiset julkaistaan aina hallituksen kokouksen jälkeen. Kokouksessa läpikäytävät asiat käsitellään ja kirjataan pöytäkirjaan liiton visiosta nousevien teemojen alle. Teemat ovat: talous- ja henkilöstöasiat, lapsi- ja nuorisotoiminta ja kouluyhteistyö, seuratoiminta ja liiton tukitoimet, yhdenvertaisuus sekä huippu-urheilu ja media. Tekniikkaan liittyvät asiat on teemoitettu erikseen tekniikan alle.

Hallitus kokoontuu pääsääntöisesti, kesätaukoa lukuun ottamatta, jokaisen kuukauden viimeisenä torstaina etäyhteydellä. Päätöksiä tehdään kokousten lisäksi myös hallituksen ja työntekijöiden yhteisellä keskustelufoorumilla.

Terveiset kokouksesta 2/2024

Hallitus kokoontui etäyhteydellä torstaina 7.3.

Talous- ja henkilöstöasiat
Hallitus kävi läpi tilinpäätöksen ja toimintakertomuksen vuodelta 2023 kevätkokousta varten. Kokouksessa käsiteltiin myös kevätkokoukselle tehtävä esitys liiton sääntöjen ja kurinpitosääntöjen päivittämisestä kurinpitolautakunnan perustamiseen liittyen.

Lapsi- ja nuorisotoiminta, kouluyhteistyö
Kokouksessa käsiteltiin Erasmus + -projektiin liittyviä asioita.

Seuratoiminta ja liiton tukitoimet
Hallitus hyväksyi seuraavien frisbeegolfseurojen ja -jaostojen jäsenhakemukset: Rautalammin urheilijat frisbeegolfjaosto, Laager-liiga dgc, IIF Discgolf ja DiscBusters.

Huippu-urheilu ja media
Hallitus hyväksyi JR Frisbee Servicen kilpailunjärjestäjälisenssihakemuksen. Hallitus keskusteli myös frisbeegolfin MM-kisoihin 2025 sekä frisbeegolfin SM-kisoihin 2025 liittyvistä asioista.

Hallituksen aiemmin foorumilla päättämistä asioista mainittakoon esimerkiksi frisbeegolfin SM-kisojen 2024 karsintakisaan liittyvä päätös.

Hallitus kokoontuu seuraavan kerran maaliskuun viimeisenä torstaina.