SFL Masters Tour 2024

SFL:n Masters Tourilla pelataan viisi osakilpailua vuonna 2024

SFL Masters Tour 2024 järjestetään yhteistyössä Discooterin kanssa. Tämän vuoden Masters Tourilla kilpaillaan neljä kaksipäiväistä kilpailua. Kiertueen finaali huipentuu kolmipäiväiseen finaaliosakilpailuun Vihdin Rock Valleyssä. Discooter näki Masters Tourissa pitkän linjan tapahtumajärjestäjänä mahdollisuudet kasvattaa kiertuetta.

”Tärkeimpänä tavoitteena on kasvattaa Masters Tourin kiinnostavuutta kilpailijoiden, yhteistyökumppaneiden ja katsojien näkökulmasta. Tourin osakilpailuihin mahtuisi lisää pelaajia ja harva kiersi koko Touria. Tavoitteena on houkutella lisää kilpailijoita osakilpailuihin ja nostaa Tourin arvoa kokonaisuudessaan. Osakilpailuita järjestetään yksi vähemmän ja Tourin päättää uusi finaalitapahtuma Vihdin Rock Valleyssa.” kommentoi Discooter Finland Osk:n puheenjohtaja Jani Saukko.

Viime vuodelta tuttu Tammisaaren osakilpailu on mukana tänäkin vuonna. Kiertueen täydentää Rovaniemi ja Keuruu.

Kiertueen järjestäjällä oli mahdollisuus valita kahden tai kolmen kilpailupäivän väliltä. Tämän vuoden Masters Tourilla pelataan kaksipäiväisiä osakilpailuja, joissa lauantaina pelataan kaksi kierrosta ja sunnuntaina finaalikierros. Tarkemmat tiedot päivittyvät kevään mittaan kiertueen omille sivuille: https://frisbeegolfliitto.fi/masters-tour/

Kiertuekalenteri 2024

4.-5.5. Tammisaari
8.-9.6. Rovaniemi
27.-28.7. Sieravuori
24.-25.8. Keuruu, Iso Kirja
20.-22.9. Vihti, Rock Valley

Lisätietoa ilmoittautumisista tulossa kevään aikana.
Kiertue Metrixissä: https://discgolfmetrix.com/2834021

Päivitetty 22.2.: täydennetty Sieravuoren osakilpailulla.