Frisbeegolfliitolle uusi viestintäassistentti

Thomas Tuovinen aloittaa työnsä osa-aikaisessa viestintäassistentin tehtävässä kuun vaihteessa.

Suomen frisbeegolfliitto on valinnut viestintäassistentin tehtävään Thomas Tuovisen. Tehtävä on uusi, määräaikainen ja osa-aikainen. Tuovinen aloittaa tehtävässä kuun vaihteessa. Viestintäassistentin tehtäväkenttä koostuu pääosin huippu-urheilu- ja kilpailutiedottamisesta.

Viestintäassistentin tavoittaa mailitse osoitteesta thomas.tuovinen@frisbeegolfliitto.fi sekä puhelimitse arkisin numerosta 050 321 5459.

Muistutuksena vielä myös muut liiton henkilöstömuutokset: Liiton toiminnanjohtaja Anniina Ihamäki jää tammikuun lopussa perhevapaalle ja häntä sijaistaa Tapani Aulu, joka on toiminut vuoden 2023 aikana urheilutoimenjohtajana. Toiminnanjohtajan tavoittaa tutusta sähköpostiosoitteesta toiminnanjohtaja@frisbeegolfliitto.fi ja numerosta 050 596 0310.