Viking Line SFL:n ja DGTF:n yhteistyökumppaniksi

Viking Line on Suomen frisbeegolfliiton ja Disc Golf Team Finlandin uusi yhteistyökumppani.

Viking Line on suomalainen laiva- ja varustamoyritys, joka liikennöi pohjoisella Itämerellä Suomessa, Ruotsissa ja Baltiassa. Viking Linella on tällä hetkellä käytössä viisi alusta: Gabriella, Cinderella, Glory, Grace ja Viking XPRS.

Merielämyksiä sporttisella sydämellä

Viking Line on vahvasti mukana suomalaisessa liikunnassa ja urheilussa muun muassa tarjoamalla urheiluryhmille ja kannustusjoukoille omat, edulliset hinnat kisa- ja turnausmatkoille sekä tehden reipasta yhteistyötä monien eri lajiliittojen ja tätä kautta myös seurojen ja joukkueiden kanssa.

“Frisbeegolf ja liitto on meille kiinnostava kumppani tarjoamalla matalan kynnyksen, suositun ja reippaasti kasvavan ulkoilmalajin, joka kannustaa liikkumaan. Esimerkiksi Ahvenanmaa on maininnan arvoinen, ihastuttava frisbeegolf-kohde 13 kentän tarjonnallaan ja meillä on upeat, ympäristöviisaat alukset Turku-Maarianhamina-Tukholma-reitillä. Olemme myös innolla mukana tukemassa maajoukkuetta, joka tarjoaa erinomaisen esikuvan nuorille”, Viking Linen myyntipäällikkö Sari Wäck kertoo.

“Olen todella tyytyväinen yhteistyön aloittamiseen Viking Linen kanssa. Itsekin usein laivalla Viroon ja Ruotsiin frisbeegolfin perässä matkustaneena tiedän, että tämä kumppanuus otetaan frisbeegolffareiden keskuudessa ilolla vastaan. Viking Linen tekemä ympäristötyö sopii myös hyvin yhteen maajoukkueen arvojen kanssa. Toivon, että tämä on alku pitkäaikaiseen molemmille arvokkaaseen yhteistyöhön”, Suomen frisbeegolfliiton puheenjohtaja Laura Heikkilä iloitsee.

Esimerkiksi vuonna 2023 Viking Line suuntasi kolmelle Itämerta ja sen saaristoluontoa suojelevalle organisaatiolle merkittävät lahjoitukset. Lahjoitusvaroja käytetään muun muassa tieteellisessä Itämeri-tutkimuksessa.

Urheiluryhmien VIP-hinnasta SFL:n jäsenseurojen käyttöön

Osana yhteistyötä Viking Line tarjoaa SFL:n jäsenseurojen ryhmäkäyttöön oman yhteistyöhinnastonsa. Hinnastoa voi hyödyntää esimerkiksi Viroon, Ruotsiin tai Ahvenanmaalle kohdistuvilla seura- ja ryhmämatkoilla.

Urheiluryhmien VIP-hinnasto: vikingline.fi/urheilu
Suomen Frisbeegolfliiton asiakasnumero, myös seurojen ryhmämatkojen käyttöön, on: 442887 ja tuotetunnus sopimushintaisille reittimatkoille FVSPOR (minimi 6 hlöä).
Varaukset myyntipalvelustamme: puh. 0800 412 412, ryhma@vikingline.com