Tiedoksi frisbeegolfia harrastaville opiskelijoille: Frisbeegolf OSM 2023 Raumalla 23.9.

Opiskelijoiden Liikuntaliiton järjestämä tapahtuma järjestetään tänä vuonna Raumalla.

Kuva: Frisbeegolfin OSM 2023.

Opiskelijoiden frisbeegolfin SM-kisat järjestetään tänä vuonna Raumalla, Uotilan frisbeegolfradalla 23.9.23. Tapahtuman järjestää Opiskelijoiden Liikuntaliitto (OLL) ja yhteistyökumppanina toimii Raumalla toimiva Rauman Frisbee ry.

Opiskelijoiden SM-kisat eli OSM-kisat ovat valtakunnalliset korkeakouluopiskelijoiden mestaruuskilpailut. OSM-kisoihin osallistuu vuosittain tuhansia opiskelijoita ammattikorkeakouluista ja yliopistoista ympäri Suomen. OSM-kisojen tarkoituksena on tarjota taitotasoon katsomatta hauska kilpailuformaatti opiskelijoille.

Frisbeegolfin OSM-päivä alkaa klo 11.00 ilmoittautumisella kisapaikalla. Kilpailuinfo alkaa klo 11.35 ja kilpailukierros klo 12.00.

Sarjat:
-Kilpasarja, avoin
-Kilpasarja, naiset
-Rentosarja

Osallistumismaksu: 10 €, 5 € OLL:n jäsenyhdistysten opiskelijat. Jokaisesta sarjasta palkitaan kolme parasta virallisilla OSM-mitaleilla, sekä kaikki osallistujat saavat haalarimerkit.

Lisätietoa radasta löydät täältä. Kilpailussa noudatetaan frisbeegolfin virallisia sääntöjä. Kilpailun kirjanpito tullaan pitämään Metrixissä.

Ilmoittautuminen päättyy Metrixissä 23.9. klo 11. Kilpailun Metrix-sivulle.

Lisätietoja: osmkisat.fi