Hallituksen kokousterveiset 7/2023

Hallituksen kokousterveiset julkaistaan aina hallituksen kokouksen jälkeen.

Kokousterveisillä viestitään hallituksen toiminnasta

Hallituksen kokousterveiset julkaistaan aina hallituksen kokouksen jälkeen. Kokouksessa läpikäytävät asiat käsitellään ja kirjataan pöytäkirjaan liiton visiosta nousevien teemojen alle. Teemat ovat: talous- ja henkilöstöasiat, lapsi- ja nuorisotoiminta ja kouluyhteistyö, seuratoiminta ja liiton tukitoimet, yhdenvertaisuus sekä huippu-urheilu ja media. Tekniikkaan liittyvät asiat on teemoitettu erikseen tekniikan alle.

Hallitus kokoontuu pääsääntöisesti, kesätaukoa lukuun ottamatta, jokaisen kuukauden viimeisenä torstaina etäyhteydellä. Päätöksiä tehdään kokousten lisäksi myös hallituksen ja työntekijöiden yhteisellä keskustelufoorumilla.

Terveiset kokouksesta 7/2023

Liiton hallitus kokoontui etäyhteydellä torstaina 31.8.2023.

Talous- ja henkilöstöasiat
Hallitus keskusteli liiton taloustilanteesta ja toiminnanjohtaja loi katsauksen henkilöstön meneillä oleviin projekteihin ja töihin sekä ensi vuoden alustavaan talousarvioon. Kokouksessa sovittiin, että liiton ensi vuoden budjettiin liittyvät rahoitusmallivaihtoehdot esitellään seuraväelle 19.9. järjestettävässä seuraillassa, josta uutisoidaan vielä erikseen.

Lapsi- ja nuorisotoiminta, kouluyhteistyö
Todettiin, että SFL sai yhdessä Saksan ja Latvian frisbeegolfliittojen kanssa Erasmus + -hankerahoitusta lasten ja nuorten frisbeegolftoiminnan kehittämiseen. Kokouksessa kuultiin kuulumiset PDGA Youth & Education Committeen elokuussa pidetystä etäkokouksesta, jossa oli liiton edustaja paikalla.

Seuratoiminta ja liiton tukitoimet
Todettiin, että ilmoittautuminen Liitopäiville on menossa ja että myös hallituslaiset ilmoittautuvat suomisport-linkin kautta Liitopäiville. Liitto tarjoaa edellisvuosien tapaan majoituksen aluevastaaville.

Huippu-urheilu ja media
Todettiin, että PDGA:n sääntökomitean ehdotukset sääntömuutoksiksi kaudelle 2024 on käyty läpi ja kommentit ehdotuksista on lähetetty eteenpäin. Liitolla on mahdollisuus nimetä ehdokkaita muutamiin palkintoluokkakategorioihin Urheilugaalaan 2024. Keskusteltiin myös toureista.

Tekniikka
Käytiin läpi ajankohtaisia asioita muun muassa evästeisiin ja tietosuojaan liittyen.

Hallitus kokoontuu seuraavan kerran torstaina 28.9.