Ohjaaja 1 -kurssin kenttäpäivä 4.6. Vöyrissä

SFL:n koulutuskalenterissa on seuraavaksi tarjolla Vöyrin Ohjaaja 1 -lähipäivä.

SFL:n koulutuskalenteria on jälleen täydennetty Vöyrin kenttäpäivällä.

Vöyri 4.6.2023

Vöyrin kenttäpäivä järjestetään 4.6.2023 klo 10-17 Vörå Discgolfparkissa. Kouluttajana toimii Jenni Engström.

Ilmoittautuminen on käynnissä ti 30.5.2023 klo 23:59 saakka. Huom! Kurssille tarvitaan kuusi osallistujaa sen toteutumiseksi.

Ilmoittautuminen ja lisätiedot kurssista Suomisportissa.

Ohjaaja 1 -koulutuksen suorittaminen

Ohjaaja 1 -koulutukseen osallistuminen alkaa Frisbeegolfohjaajan verkkokurssin suorittamisella. Kurssi on kaikille avoin ja maksuton, ja sen voi suorittaa vaikka ei osallistuisikaan Ohjaaja 1 -koulutukseen. Verkkokurssin suorittaminen kestää noin 1,5 tuntia ja kurssista saa meriitin omalle Suomisport-tilille.

Kurssilla käydään läpi ohjaamisen perusteita, frisbeegolfin ohjaamista sekä heittämisen ohjaamista. Kurssilla tutustutaan myös SFL:n junnufriba.fi -sivustoon, joka sisältää materiaalipankin frisbeegolfharjoitusten pitäjille. Kurssille on koottu ohjaamisen tueksi myös joitakin verkkosivuja ja tiedostoja.

Kurssille kirjaudutaan omilla Suomisport-tunnuksilla tai kertakirjautumiskoodilla.

Löydät verkkokurssin täältä: Frisbeegolfliitto: Kirjaudu sivustoon (mmg.fi)

Kenttäpäivään osallistuminen

Kenttäpäivässä keskitytään erilaisten harjoitteiden ohjaamiseen. Tekniikkaharjoitteiden läpikäynti on kenttäosuudessa jätetty vähemmälle kuin aiemmassa koulutuksessa, sillä lasten ja nuorten ohjaamisessa olennaisempaa on erilaisten pelien ja harjoitteiden ohjaaminen.

Kenttäpäivän osallistumisen edellytyksenä on, että Frisbeegolfohjaajan verkkokurssi on suoritettu.