PDGA-kiekon ja minin 2023 voi tilata nyt myös lisenssioston jälkeen

Jäiko PDGA-kiekko ja mini hankkimatta lisenssioston yhteydessä? Asia on helppo korjata, sillä kiekon ja minin voi ostaa nyt myös lisenssioston jälkeen Suomisportissa. Lue ohjeet alta.

SFL:n lisenssiä ostaessa on mahdollista tilata aikuisen kilpailulisenssin tai juniorin kilpailulisenssin yhteydessä PDGA:n kiekko ja mini vuosimallia 2023. Liitto tarjoaa nyt mahdollisuutta hankkia PDGA-kiekko ja mini helposti liitolta myös silloin, kun pelaaja on jo hankkinut SFL:n lisenssin, mutta kiekon tilaus on lisenssin ostamisen yhteydessä syystä tai toisesta jäänyt.

Kiekon ja minin tilaus ja maksaminen onnistuu Suomisportissa. Liitto on luonut Suomisportiin tapahtuman nimeltä PDGA-kiekon ja minin tilaus. Tapahtuma löytyy tällä linkillä: https://www.suomisport.fi/events/0c98dd3b-333a-4534-b536-66e413f502a1

Kiekon ja minin 40 euron yhteishinta sisältää postitusmaksun. Kiekko postitetaan kuplamuovikuoressa. Kiekot postitetaan kerran kuukaudessa lisenssioston yhteydessä tilattujen kiekkojen tapaan. Seuraava postitus ajoittuu huhtikuun loppupuolelle.

Lisätietoja: sihteeri@frisbeegolfliitto.fi