KLL Discmania -tour frisbeegolfin aluekisat 2023

Koululiikuntaliiton aluemestaruuskilpailut frisbeegolfissa järjestetään tänä vuonna 19.-29.toukokuuta seitsemällä eri paikkakunnalla.

Ilmoittautuminen päättyy kisasta riippuen 29.4.-5.5.

Koululiikuntaliiton aluemestaruuskilpailut frisbeegolfissa järjestetään tänä vuonna 19.-29.toukokuuta seitsemällä eri paikkakunnalla.
A-sarjaan osallistuvat 2003-2006 syntyneet ja B-sarjaan 2007-2010 syntyneet.

Koululiikuntaliiton frisbeegolfin aluemestaruudet ratkotaan vuonna 2023 seuraavasti:

HUOM! Järjestäjä voi yhdistää lähdöt ja muuttaa aikatauluja mikäli osallistujamäärät sen sallivat.

Jämsä 19.5.23, (B-sarja) kello 09.00, (A-sarja) 12.00, Myllymäki DGP, Jämsän Frisbeegolf ry

Kotka 22.5.23, (B-sarja) kello 9.00 , (A-sarja) kello 12.30, Petäjäsuon frisbeegolfrata, Spincom

Siilinjärvi 23.5.23, (B-sarja) kello 9.00, (A-sarja) kello 12.00, Vuorelan frisbeegolfradat, Vuorelan Veikot ry / Siilinjärven kunta

Lapua 24.5.23, (B-sarja) kello 9.00 , (A-sarja) kello 13.00, Simpsiön frisbeegolfrata, Lapuan Frisbeegolf Club

Keuruu 25.5.23, (B-sarja) kello 9.00, (A-sarja) kello 12.30, Keurusselän frisbeegolf puisto / Keuruun Isoheitto, Frisbeegolfseura Mandon Kiertäjät ry

Kangasniemi 25.5.23, (B-sarja) kello 8.30, (A-sarja) kello 11.30 Kangasniemen frisbeegolfrata, Kangasniemen kunta / KaPaDG

Liljendal 29.5.23, (B-sarja) kello 9.00, (A-sarja) kello 12.30, Liljendalin frisbeegolfrata, Liljendal IK

Kilpailutapa
Yhteislähtönä 1×18 väylää. Tutustu frisbeegolfin sääntöihin tästä: https://frisbeegolfliitto.fi/frisbeegolfin-virallinen-saantokirja-ja-kilpailuopas/

Tulosten kirjaus
Tuloskortti noudetaan kisainfosta ennen kisaa, jossa tarkistetaan myös osallistujien maksut. Tulokset kirjataan tuloskorttiin ja Metrix-järjestelmään. Jokaisen ilmoittautuneen pelaajan tulee luoda Metrix-tunnus jos sitä ei jo ole: https://discgolfmetrix.com/?locale=fi. Kilpailuun hyväksytyt pelaajat saavat ohjeistuksen miten kirjautua Metrixillä oikeaan kilpailuun.

Osanottomaksu
Osanottomaksu 7 € maksetaan järjestäjän ilmoittamalle tilille.

Sarjat
A-sarja tytöt, harrastajat Metrix rating 0- 750
A-sarja pojat, harrastajat Metrix rating 0- 850
B-sarja tytöt, harrastajat Metrix rating 0- 700
B-sarja pojat, harrastajat Metrix rating 0- 700
A-sarja tytöt, avoin
A-sarja pojat, avoin
B-sarja tytöt, avoin
B-sarja pojat, avoin

Palkinnot
Sarjojen kolme parasta palkitaan KLL:n aluemitalein ja Discmanian tuotepalkinnoin. Harrastajasarjojen voittajat ja avointen sarjojen kolme parasta saa osanotto-oikeuden syksyn KLL – Discmania Tourin finaaliin Keuruulle.

Ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen avataan 1.3. mennessä
https://www.lyyti.in/klldiscmania2023 ja ilmoittautuminen päättyy kisasta riippuen 29.4.-5.5. Kuhunkin kisaan otetaan mukaan yhteensä 72 pelaajaa / lähtö sarjakohtaiset kiintiöt huomioiden. Ilmoittautumisen tekee pelaajan täysi-ikäinen yhteyshenkilö. Katso ilmoittautumismaksun maksuohjeet kunkin kisan tarkemmasta kisainfosta (tulossa).

Ilmoittautumisvahvistuksen saannin jälkeen tulee maksaa ilmoittautumismaksu järjestäjän ilmoittamalle tilille jonka jälkeen pitää rekisteröityä kisaan Metrixin kautta.

Osanotto-oikeus
Osanotto-oikeus on kaikilla peruskoulujen, lukioiden ja ammatillisten koulujen vakituisilla koululaisilla ja opiskelijoilla, jotka kisojen alkaessa ovat koulun kirjoissa. Tämä koskee myös ulkomaalaisia vaihto-oppilaita ja iltakoululaisia, sekä Suomen rajojen ulkopuolella opiskelevia Suomen kansalaisia.
A-sarjaan osallistuvat 2003-2006 syntyneet ja B-sarjaan 2007-2010 syntyneet.
Molemmissa sarjoissa järjestetään kaksi sarjaa tytöille ja pojille (harrastajat ja avoin).

Vakuutus
Kilpailijat ovat vakuutettu OP-Pohjolassa, vakuutusnumero: 16-662-166-3.

Kisojen yhteyshenkilöt löytyvät kunkin kisan kilpailukutsusta.
Yleisjärjestelyjen osalta Koululiikuntaliiton toimistolta Jani Kangasniemeltä, jani.kangasniemi@kll.fi

Lue koko uutinen: KLL Discmania -tour frisbeegolfin aluekisat 2023 – Koululiikuntaliitto