Noname Suomen frisbeegolfliiton yhteistyökumppaniksi

Noname ja Suomen frisbeegolfliitto ovat solmineet monivuotisen yhteistyökumppanuuden.

Noname on suomalainen urheiluvaatemerkki, joka on perustettu vuonna 1999. Nonamen pääkonttori sijaitsee Vaasassa ja Brand Store Tampereella. Noname on erikoistunut teknisten urheiluvaatteiden tuotantoon, myyntiin ja markkinointiin. Noname toteuttaa seurojen ja eri organisaatioiden tuotteita oman kustomoidun designin pohjalta. Lisäksi yrityksen verkkokauppa tarjoaa laajan valikoiman urheiluvaatteita ja -varusteita suoraan asiakkaiden tarpeisiin.

Yhteistyökumppanuuden tarkoituksena on kehittää ja tukea frisbeegolfia Suomessa. Kumppanuus tulee näkymään laajasti liiton huippu-urheilutoiminnassa ja maajoukkueen vaatetuksessa. Nonamen tuotteita markkinoidaan myös frisbeegolfseurojen ja -harrastajien käyttöön.

“Olemme todella innoissamme yhteistyöstä nonamen kanssa. On upeaa, että aikaisempien vuosien yhteistyö maajoukkueasujen kanssa on kasvanut nyt isommaksi kumppanuudeksi. Odotamme Suomen frisbeegolfliitossa erityisen innokkaasti ensi kesän maajoukkueasuja, jotka on suunniteltu varta vasten maajoukkueelle. Toivottavasti myös mahdollisimman moni jäsenseura löytää nonamen valikoimista tuotteet omiin tarpeisiinsa”, SFL:n puheenjohtaja Laura Heikkilä kommentoi.

Kuvia vuosien varrelta. Kuvanottajat, vasemmalta lukien: SFL / Pertti Tuppurainen, SFL, SFL / Tuomo Rikman

”Useampivuotisessa yhteistyökumppanuudessa on voimaa ja myös mainosarvollisesti frisbeegolf on lajina osoittanut, että se kuuluu kasvaviin yhteisöihin. Haluamme olla mukana tekemässä suomalaista urheilutarinaa. Urheilussa menestys on harvoin sattumaa ja urheilijat tarvitsevat toimivan taustajoukon. Nonamen tuotteiden takana on organisaatio, joka suhtautuu intohimoisesti urheiluun. Tällä on toimivien asujen lisäksi iso merkitys”, kommentoi osaomistaja Kari Arponen.

”Toki ajatuksenamme on myös kehittää eri seurojen ja organisaatioiden hyvän yhteishengen näkymistä myös ulospäin toimivilla, yksilöllisillä ja teknisillä vaatteilla. Toivotaan, että frisbeegolfin harrastajat ottavat meidät myös hienosti lajin tukijana mukaan. Tämän lisäksi meillä on testissä kärkikiertue-tason pelaajilla (USA + Eurooppa) uusi lajiin suunniteltu kenkämalli, josta lähitulevaisuudessa myös lisää”, summaa Arponen.

Lisätietoja:

Laura Heikkilä