SFL:n maksuttomat varustekassit seuroille haettavissa 27.2-20.3.

SFL:n jäsenseuroilla on mahdollisuus hakea käyttöönsä maksutonta varustekassia. Seura voi hakea varustekassia itselleen esimerkiksi junioritoimintaan liittyvän projektin toteutusta varten.
Varustekassien myöntö on harkinnanvaraista.

Varustekassi on liiton toimintamuoto, jonka tarkoituksena on tukea jäsenseurojen toimintaa liiton vision painopistealueiden mukaisesti. Kassi ei kustanna jäsenseuroille mitään.

Kassit myönnetään harkinnanvaraisesti ja päätökset niistä tekee liiton hallitus. Hakemuksia arvioidaan suunnitelman kattavuuden perusteella sekä sen mukaan, miten hyvin suunnitelma tukee liiton vision toteutumista (esimerkiksi lapsi- ja nuorisotoiminta, seuratoiminta, yhdenvertaisuus).

Varustekassit on tarkoitettu seuran jatkuvan toiminnan ja useampien projektien toteutukseen, eikä esimerkiksi yksittäisessä tapahtumassa eteenpäin jaettavaksi.

Varustekassien kokoamisesta ja toimituksesta vastaa kotimainen frisbeegolfkiekkojen valmistaja Clash Discs. Kokonaisuuteen sisältyy:

• Kassi SFL:n logolla
  • 30 aloittelijaystävällistä Clash Discsin kiekkoa SFL:n logolla
  • 10 kartiota
  • 20 ympyrämerkkiä (ns. flat merkit)
  • 2 frisbeegolfopasta (Eskelisen Fribagolfopas ja Piirosen Ohjaajan opas)

Ja näin se sitten toimii:

1. Täytä varustekassin hakulomake.
  2. SFL:n hallitus käsittelee hakemuksenne. Järjestösihteeri tiedottaa hakijaa hakupäätöksestä haun päättymisen jälkeen.
  3. Tilaus toimitetaan eteenpäin.
  4. Clash discs lähettää sovitun kassin seuralle.
  5. Suunnitellun toiminnan jälkeen SFL pyytää toiminnasta lyhyen raportin.

Varustekassien ensimmäinen hakuaika tänä vuonna on käynnissä 27.2.-20.3.2023. Vain hakuajan puitteissa saadut hakemukset käsitellään.

Tilaus varustekasseista Clash Discsille tehdään vasta hakemusten käsittelyn jälkeen, joten kassien toimitusaika on hakuajan päättymisestä noin neljä viikkoa. Huom! Jos ensimmäisellä hakukierroksella ei tule tarpeeksi hakemuksia, tilataan ja toimitetaan varustekassit vasta toisen haun päätyttyä.

Vuoden toinen varustekassihaku ajoittuu kesään. Toisen haun alkamisesta ja päättymisestä tiedotetaan erikseen.

Lisätietoja voi kysyä järjestösihteeriltä (sihteeri@frisbeegolfliitto.fi).