SFL:n Seurakahvit 16.2. klo 14-14.30

Tervetuloa kuulemaan SFL:n ajankohtaisista asioista ja keskustelemaan muiden seuratoimijoiden kanssa!

SFL:n seurafoorumi Seurakahvit käynnistyy tänä vuonna  torstaina 16.2. klo 14-14.30 (Teams). Kaikille avoimessa seurafoorumissa aiheena ovat SFL:n ajankohtaiset asiat ja aikaa on varattu myös vapaalle keskustelulle. Keskustelunaiheita voi ehdottaa myös etukäteen sihteerille tai SFL:n seura-aktiivien Facebook-ryhmässä.

Joitakin kertoja vuodessa järjestettävät Seurakahvit tarjoavat seuratoimijoille mahdollisuuden keskustella ajankohtaisista asioista liiton työntekijän ja muiden seuratoimijoiden kanssa. Seurakahveilla voi esittää kysymyksiä matalalla kynnyksellä ja jakaa seurassa hyväksi koettuja käytäntöjä muiden kanssa.

Seurakahveille voi osallistua ilman ennakkoilmoittautumista vapaasti klo 14 ja 14.30 välillä. Tervetuloa!

Liity tietokoneellasi tai mobiilisovelluksella
Liity kokoukseen napsauttamalla tätä

Lisätietoja voi kysyä sihteeriltä (sihteeri@frisbeegolfliitto.fi).