SFL:n Naisjaosto 2023-2024

Naisjaostoon on valittu viisi naista.

SFL:n Naisjaostoon on valittu hallituksen kokouksessa viisi uutta innokasta jaostolaista, joiden toimintakausi on kaksivuotinen.

Jaoston uudet jäsenet ovat Heidi Helin-Harinen, Lucia Niskanen, Laura Oikarinen, Sari Orjatsalo  ja Linda Taitto.

Naisjaosto tukee toiminnallaan liiton yhdenvertaisuussuunnitelmaa, jossa yhtenä tavoitteena on kasvattaa nais- ja tyttöharrastajien määrää vuosi vuodelta. Tätä tavoitetta tukeakseen Naisjaosto muun muassa kerää ja jakaa tietoa harrastajilta ja seuroilta erilaisista tavoista, miten naisia saadaan lisää mukaan toimintaan.

Lisäksi Naisjaosto koordinoi valtakunnallista Lady Tour -kilpasarjaa, joka toimii sekä matalan kynnyksen kisana aloitteleville naispelaajille että mukavana kisana ja tapahtumana jo pidempään harrastaneille naisille. Toimintaan voi kuulua myös jotain muuta: jaosto suunnittelee itse toimintaansa omien kiinnostuksen kohteidensa mukaisesti.

Löydät jaoston Facebookista ja Instagramista.

Lisätietoja Naisjaostosta