Liiton henkilöstöuutisia

Toiminnanjohtaja Ihamäki palaa perhevapaalta

Liiton toiminnanjohtajana vuodesta 2018 työskennellyt Anniina Ihamäki on palannut perhevapaalta töihin joulukuun aikana. Ihamäkeä on sijaistanut Tapani Aulu, joka jatkaa liiton työntekijänä urheilutoimenjohtajan uudessa tehtävässä.

”Olen todella iloinen, että saimme Anniinan takaisin toiminnanjohtajaksi ja että Anniinan sijaisena ollut Tapani jää myös liittoon osa-aikaisena työntekijänä. Työntekijöiden määrä on kasvanut liitossa viime vuosina ja samalla toiminnanjohtajan rooli on muuttunut sen myötä. Kun urheilutoiminta keskitetään Tapanin vastuulle, on toiminnanjohtajalla mahdollisuus keskittyä kokonaisuuden koordinointiin ja kehittämiseen. Uskon että voimme tällä porukalla tarjota entistä parempaa palvelua jäsenseuroille ja kehittää edelleen frisbeegolfia Suomessa”, toteaa liiton puheenjohtaja Laura Heikkilä.

Toiminnanjohtajan tehtäviin kuuluvat liiton yleisjohto ja talous, tiedottaminen ja mediayhteydet, yhteistyökumppanuudet sekä kehitys- ja vastuullisuustyö.

Ihamäen tavoittaa maanantaista 19.12.2022 alkaen tutusta toiminnanjohtajan sähköpostiosoitteesta ja puhelinnumerosta (050 596 0310, toiminnanjohtaja@frisbeegolfliitto.fi ). 1.1.-30.4.2023 välisenä aikana toiminnanjohtaja työskentelee maanantaista torstaihin, pääsääntöisesti klo 8-16 välillä.

Aulu urheilutoimenjohtajaksi

Tapani Aulu aloittaa työskentelyn SFL:n osa-aikaisena urheilutoimenjohtajana. Urheilutoimenjohtajan tehtävä on uusi.

Toimenkuvaan kuuluvat kilpailutoiminnan koordinointi ja tuki, maajoukkueen palvelut sekä valmennusrahaston koordinointi. Aulu jatkaa myös Suomen PDGA-maakoordinaattorina.

Aulun tavoittaa maanantaista 19.12.2022 alkaen parhaiten sähköpostilla, osoitteesta tapani.aulu@frisbeegolfliitto.fi. Urheilutoimenjohtajan puhelinnumero on 050 321 5459.