SFL:n lisenssimyynti kaudelle 2023 on alkanut

SFL:n jäsenseurojen jäsenet voivat hankkia nyt SFL:n kilpailulisenssin, joka sisältää myös PDGA-jäsenyyden.

SFL:n lisenssimyynti kaudelle 2023 alkaa tänään 1.12. Osallistuakseen SFL:n alaisiin kilpailuihin, on pelaajalla oltava voimassaoleva kilpailulisenssi. Kilpailulisenssin ostaakseen, tulee liikkujalla olla jäsenyys SFL:n jäsenseurassa

Vuodelle 2023 Suomisportissa on myynnissä aikuisten ja junioreiden kilpailulisenssit. Kumpikin lisenssi pitää sisällään lisenssivuoden PDGA-jäsenyyden. Huom! Älä osta PDGA-jäsenyyttä suoraan. Ostaminen suoraan PDGA:lta ei vaikuta lisenssin hintaan. PDGA-jäsenyydet uusitaan kullekin pelaajalle liiton toimesta SFL:n lisenssin ostamisen jälkeen (viive 0-7 päivää).

Voit valita joko pelkän lisenssin tai halutessasi lisenssin kaveriksi PDGA:n jäsenkiekon ja minin. PDGA:n jäsenkiekko ja mini toimitetaan SFL:n varastolta. Kiekon hintaan sisältyy postitusmaksu. Kiekot postitetaan kerran kuukaudessa.

OP:n Sporttiturva-vakuutuksen myynti alkaa 1.1.2023. Vakuutuksen voi ostaa myös, mikäli ei hanki kilpailulisenssiä.

Hinnat 2023:

• juniorilisenssi (alle 18 v.) 33,5 € (+40 € jos ostat myös PDGA-kiekon)
  • aikuislisenssi (yli 18 v.) 63,5 € (+40 € jos ostat myös PDGA-kiekon)
  • Sporttiturvavakuutus (alle 30 v.) 62 €
  • Sporttiturvavakuutus (yli 30 v.) 130 €

Jäsenyyden, lisenssin ja vakuutuksen ohjeistukset löytyvät kootusti Lisenssi ja vakuutus 2023 -sivulta Kilpaileminen-valikon alta.

Lisätietoja voi kysyä sihteeriltä (sihteeri@frisbeegolfliitto.fi).