Koululiikuntaliiton kisajärjestäjähaku frisbeegolfin aluemestaruuskisoille päättyy 30.11.

Alueelliset kisat järjestetään toukokuun loppupuolella. Kisahakemukset tulee jättää 30. marraskuuta mennessä.

Viime vuonna frisbeegolf tuli Koululiikuntaliiton (KLL) kilpailuohjelmaan ja keräsi yhteensä noin 400 koululaista seitsemässä eri tapahtumassa. Nyt on haussa aluekisojen järjestäjät keväälle 2023.

Paikka: Alueellisia tapahtumia, yhteensä 5-10 tapahtumaa

Aika: Alueelliset kisat järjestetään 22.-27.5.2023 (jos mahdollista).

Kilpailutapa ja aikataulu: Yhteislähtönä 1×18 väylää. Lähdöt B-sarja esim. klo 9.00, A-sarja esim. klo 13.00. Yhteensä max. 72 osallistujaa/lähtö, sarjakohtaiset kiintiöt huomioiden.

Järjestelyohjeet kisajärjestäjille: lue järjestelyohjeet tästä

Hakemus kisajärjestäjäksi: https://www.lyyti.in/KLLDiscmania23

Kisahakemukset tulee jättää oheisella lomakkeella 30.11. mennessä. Valituille järjestäjille ilmoitetaan joulukuun aikana järjestelyoikeudesta. Samalla lomakkeella voi ilmoittaa kiinnostuksen myös syksyn valtakunnallisen mestaruuskisan järjestämiseen.

Lisätietoja: jani.kangasniemi@kll.fi, 040-5513488.

Koululiikuntaliiton Frisbeegolfia kouluille -sivulle tästä