Syyskokouksen päätöksiä

Liiton sääntömääräinen syyskokous järjestettiin Liitopäivien yhteydessä sunnuntaina 30.10. Syyskokoukseen oli ensimmäistä kertaa mahdollista osallistua sekä paikan päällä että etänä.

Liiton sääntömääräiseen syyskokoukseen osallistui hallituksen ja liiton työntekijöiden lisäksi 34 jäsenseurojen edustajaa. Päätöslistalla oli liiton toimintasuunnitelma ja talousarvio, liittymis- ja jäsenmaksujen sekä lisenssimaksujen suuruudet, puheenjohtajan ja hallituksen jäsenten valinta, tilintarkastajan valinta sekä yleisen kokouksen työjärjestyksen muuttaminen.

Puheenjohtajana jatkaa Laura Heikkilä – hallitukseen Rene Ojala, Tuomo Rikman ja Mikko Kaakinen

Syyskokouksessa valittiin SFL:n hallituksen puheenjohtaja sekä kolme hallitusjäsentä. Hallituksen nykyinen puheenjohtaja Laura Heikkilä (Mäntsälän Frisbeegolf) valittiin puheenjohtajaksi yksimielisesti. Hallitukseen valittiin äänestämällä kaudelle 2023-2024 kolme jäsentä: Rene Ojala (West Coast Disc Golfers), Tuomo Rikman (Nummelan Frisbeeseura) sekä Mikko Kaakinen (Frisbeegolfseura 7k). Ojala valittiin hallitukseen uutena jäsenenä, Rikman ja Kaakinen jatkavat hallituksessa vanhoina jäseninä.

Hallituksen jäseninä jatkavat varapuheenjohtaja Markku Kivelä (Frisbeegolf Petäjävesi), Jouni Kallio (Jyväskylän Liitokiekkoilijat) sekä Erno Leskinen (Kangasalan Voitto).

Jäsen- ja lisenssimaksut säilyvät ennallaan

Liittymis- ja jäsenmaksut sekä lisenssimaksut päätettiin pitää ennallaan vuonna 2023. Liitolle ohjautuva jäsenmaksun osuus laskutetaan seuroilta erikseen.

Jäsenmaksut vuonna 2023: aikuinen 4 €, juniori 3 €.

Lisenssimaksut vuonna 2023: aikuinen 62 € + transaktiokulu 1,5 €, juniori 32 € + transaktiokulu 1,5 €.

Uudet lisenssi- ja vakuutusmaksut tulevat myyntiin Suomisportiin lähiaikoina.

Kokouksessa vahvistettiin myös liiton toimintasuunnitelma 2023 sekä talousarvio 2023.

Kokouksessa hyväksyttiin myös hallituksen esitys tilintarkastajasta vuodelle 2023 sekä hallituksen esitys yleisen kokouksen työjärjestyksen muuttamisesta. Työjärjestyksen kohtaa 3 muutettiin valtakirjojen toimittamisen osalta siten, että valtakirjat tulee toimittaa ennen kokouksen alkamista. Työjärjestyksen muuttamisella mahdollistetaan käytäntö, jossa valtakirjoja ei toimiteta enää paikan päällä vaan ne pyydetään lähetettäväksi etukäteen sähköisesti.

Syyskokouksen 2022 allekirjoitettu pöytäkirja