SFL:n jäsenseurojen jäsenmäärä lähestyy 10 000 – arvonta kaikkien jäsenten kesken

Kaikkien jäsenten kesken arvotaan maajoukkuepaitoja, kun 10 000 jäsenen rajapyykki ylittyy!

Suomen frisbeegolfliiton jäsenseurojen jäsenmäärä kasvaa tasaisesti, ja tällä hetkellä jäseniä on jo reilut 9800. SFL odottaa 10 000 jäsenen rajapyykin ylittyvän parin viikon sisällä. Viime vuonna 10 000 jäsenen rajapyykki ylittyi selvästi myöhemmin, syyskuussa.

SFL juhlistaa jäsenseurojensa 10 000 jäsentä arvonnalla, jonka voittajat saavat maajoukkuepaidan. Kaikki SFL:n jäsenseuroihin liittyvät uudet jäsenet sekä vanhat jäsenet ovat mukana tulevassa arvonnassa, joka suoritetaan kun 10 000 jäsenen raja ylittyy.

Miehiä ja naisia taputtamassa ja ottamassa kuvia heidän edessään olevista mitalisteista (eivät näy kuvassa) telttakatoksessa. Hymyilevät kasvot.

SFL:n jäsenseuroja on jo lähes 200. Kuva: SFL/Niko Liljalahti.

Lisenssipelaajien määrässä uusi ennätys

SFL:n lisenssipelaajien määrä rikkoo jo edellisvuoden ennätyksen. Vuoden 2022 SFL:n lisenssin (yli 18-vuotiaan kilpailulisenssi tai juniorilisenssi) on hankkinut tähän mennessä vajaa 4100 frisbeegolfaajaa. Viime vuoteen verrattuna lisenssipelaajien määrä on kasvanut noin 15 prosentilla.

SFL:n lisenssistä löydät lisätietoja SFL:n sivuilta: Jäsenyys, lisenssi ja vakuutus 2022 – Suomen frisbeegolfliitto

SFL:n jäsenseuran jäsenyys oikeuttaa hankkimaan SFL:n kilpailulisenssin. Kuva: SFL/Marika Salminen.