Tule kokeilemaan frisbeegolfia ja liikunnallisia lautapelejä Tampereelle 7.5.

Kuva: Suomen Reumaliitto

Tervetuloa kaikille avoimeen frisbeegolf- ja pihapelitapahtumaan Tampereelle, Rosendahlin puistoalueelle lauantaina 7.5. klo 13-16. Iltapäivän aikana on mahdollisuus kokeilla frisbeegolfia ja liikunnallisia lautapelejä opastetusti. Lisäksi jaamme tarvittaessa vinkkejä lajien sovellusmahdollisuuksista reumasairauksien edellyttämällä tavalla. Frisbeegolfin saloihin opastamassa on frisbeegolfin avoimen luokan Euroopan mestari ja kolminkertainen Suomen mestari Leo Piironen apunaan Tampereen frisbeeseuran aktiiveja. Pihapeleihin innostamassa on puolestaan Suomen Reumaliiton koordinoima Reumanuoret liikkumaan -hanke.

Tapahtuma on maksuton, eikä siihen ole ennakkoilmoittautumista.

Mahdolliset matkakulut, ruokailut ja majoitukset osallistujat hoitavat itse. Tapahtuma-alueen lähellä sijaitsevasta hotelli Scandic Rosendahlista on mahdollista hotellin varaustilanteen salliessa saada majoitus alennettuun hintaan koodilla BSUO070522. Kurkkaa myös Reumaliiton jäsenedut osoitteesta https://www.reumaliitto.fi/fi/reumaliitto/tule-mukaan-osallistu/jasenedut.

Tapahtumaa toteuttamassa ovat Suomen Reumaliiton Reumanuoret liikkumaan -hanke, Suomen Reumanuoret, Suomen frisbeegolfliitto sekä Tampereen Frisbeeseura.

Päivän aikana tullaan kuvaamaan Reumanuoret liikkumaan -hankkeen liikunnallisia lajivideoita. Mikäli olet 7-20 -vuotias ja vapaaehtoisena videolla esiintyminen näiden lajien parissa kiinnostaa, olethan yhteydessä sähköpostitse (heta.rissanen@reumaliitto.fi) tai WhatsAppilla (p. 0447841777) lisätietoja varten!

Lisätietoja tapahtumasta antaa Heta Rissanen, heta.rissanen@reumaliitto.fi.