Uutta materiaalia seuroille: kaulapassit ja kaulanauhat

Seurat voivat tilata käyttöönsä SFL:n logolla varustettuja kaulapasseja ja kaulanauhoja.

Uutta materiaalia seurojen käyttöön

SFL on teettänyt jäsenseurojen käyttöön geneerisiä kaulapasseja ja kaulanauhoja, joissa on SFL:n logo.

Kaulapasseja on teetetty kahta eri mallia. Pienempi ja ulkonäöltään vaatimattomampi kaulapassi on tarkoitettu pääasiassa erilliskisojen järjestäjille. Suurempikokoinen ja näyttävämpi kaulapassi on suunnattu erityisesti SM-kisojen ja muiden suurten kisojen järjestäjille. Kaulapassit ovat säänkestävää materiaalia.

Pienempikokoiset kaulapassit ja SFL:n kaulanauhat. Kuva: SFL

Suurempikokoiset kaulapassit ja SFL:n kaulanauhat. Kuva: SFL

Tilausohje

Kaulanauhat ja -passit on tarkoitettu seurojen käyttöön ja niiden kestävä materiaali mahdollistaa niiden uusiokäytön. Pyydämme tilaamaan kaulanauhoja ja -passeja sen verran kuin arvelette seurassanne niitä samanaikaisesti tarvittavan.

Kaulapasseja ja -nauhoja voi tilata maksutta sähköpostitse sihteeriltä (sihteeri@frisbeegolfliitto.fi).

Samalla voi tilata tarvittaessa myös muuta materiaalia, kuten SFL:n bannerin, Eskelisen Fribagolfoppaan tai Piirosen oppaan Frisbeegolfin tekniikkakoulu – ohjaajan opas. Kaikki SFL:n maksuttomat materiaalit löydät liiton sivuilta täältä.