SFL:n kysely frisbeegolfyhteisölle

SFL kartoittaa kyselyllä, miten frisbeegolfia seurataan ja millaisia näkemyksiä, tottumuksia ja mielikuvia suomalaisella frisbeegolfyhteisöllä on lajista.

Jokainen lajin parissa aikaansa viettävä voi vastata kyselyyn torstaihin 31.3. mennessä!

Kysely frisbeegolfyhteisölle

Kuva kyselyn etusivulta.

Nyt on jokaisella frisbeegolfin parissa aikaansa viettävällä mahdollisuus osallistua suomalaisen frisbeegolfin kehitystyöhön! SFL:n Askel Sportsilta tilaamassa kyselyssä selvitetään lajiin liittyviä näkemyksiä, tottumuksia ja mielikuvia.

Vastauksia toivotaan niin harrastepelaajilta kuin kansallisen ja kansainvälisen tason kilpapelaajilta sekä esimerkiksi seuratoimijoilta, lajitoimijoilta, harraste- tai kilpapelaajien huoltajilta sekä frisbeegolfin aktiivisilta seuraajilta.

Kysely on avoinna reilut kaksi viikkoa, torstaihin 31.3. saakka. Vastaaminen vie aikaa noin 10-20 minuuttia. Kyselyyn vastanneet voivat halutessaan osallistua arvontaan. Sähköpostiosoitteensa jättäneiden vastaajien kesken arvotaan Suomen EM-joukkueen 2021 kisapaitoja. Pääpalkintona on Suomen maajoukkueen nimmareilla varustettu kisapaita.

Kyselyyn voi vastata oheisen linkin kautta: https://bit.ly/3q25P2I

Lisätietoja kyselystä antaa liiton sihteeri (sihteeri@frisbeegolfliitto.fi).

Suuret kiitokset jo etukäteen avustasi frisbeegolfin kehitystyössä!

Yhteistyö Askel Sportsin kanssa

SFL on aloittanut yhteistyön Askel Sportsin kanssa suomalaisen frisbeegolfin tunnettuuden lisäämiseksi ja huipputason frisbeegolfiin liittyvien mielikuvien kirkastamiseksi. Yhteistyö alkaa lajiin tällä hetkellä liittyvien tottumusten ja mielikuvien kartoittamisella kyselyn avulla.

Kuva: SFL/Ville Lapinmäki