SFL:n jäsenseurojen määrä jatkaa kasvuaan

SFL:n jäsenseurojen määrä lähestyy tasaisesti 200 jäsenseuran rajapyykkiä. Tällä hetkellä jäsenseuroja on jo 190.

SFL:n jäsenseurojen määrä on kasvanut tasaisesti viimeisten kahdenkymmenen vuoden aikana. SFL on hyväksynyt uusia jäsenseuroja 10-20 vuosittain.  Viime vuoden lopussa jäsenseuroja oli 184, ja tällä hetkellä seuroja on 190. Kahdensadan seuran rajapyykki ylittynee täten kesään mennessä.

Monilla paikkakunnilla on jo useita SFL:n kuuluvia frisbeegolfseuroja. Kaikki SFL:n jäsenseurat ja niiden yhteystiedot löytyvät liiton sivuilta

SFL:n jäsenyys hyödyttää frisbeegolfseuroja monella tavalla. Parhaiten tunnetuimpiin ja hyödynnettyihin etuihin kuuluu oikeus järjestää SFL:n ja PDGA:n alaisia kilpailuja sekä jäsenten mahdollisuus hankkia SFL:n kilpailulisenssi. Jäsenseuran jäsenet saavat myös mahdollisuuden hankkia Sporttiturva -tapaturmavakuutuksen

Liiton jäsenenä seura saa myös monenlaista näkyvyyttä toiminnalleen sekä toisaalta mahdollisuuden vaikuttaa suomalaiseen frisbeegolfiin esimerkiksi Liitopäiville osallistumalla sekä liiton kevät- ja syyskokouksissa äänestämällä. Jäsenyysetuihin kuuluu myös jäsenrekisterin käyttö, oikeus musiikin julkiseen esittämiseen tilaisuuksissa (Teosto) sekä ilmaisten sääntökirjojen ja kilpailuoppaiden tilausmahdollisuus. Liitto tarjoaa jäsenseuroilleen monenlaista tukea ja ohjausta, ja liiton työntekijöihin saa olla yhteydessä matalalla kynnyksellä.