Koululiikuntaliiton alueelliset frisbeegolfkisat 2022

Suomen frisbeegolfliitto ja Koululiikuntaliitto hakevat seuroja mukaan alueellisten mestaruuskisojen järjestäjiksi keväälle 2022.

Haku Koululiikuntaliiton alueellisten mestaruuskisojen järjestäjäksi keväälle 2022 on alkanut. Alueelliset mestaruuskisat on tarkoitus järjestää 17.-21.5.2022.

Kisahakemus tulee jättää 11.3.2022 mennessä ja valituille järjestäjille ilmoitetaan 15.3.2022 mennessä järjestelyoikeudesta. Hakemuksen järjestäjäksi voi jättää Koululiikuntaliiton Lyyti-linkin kauttaSamalla lomakkeella voi jättää hakemuksen syksyllä järjestettävän valtakunnallisen kilpailun järjestäjäksi.

Seuroille on myös lähetetty kattavampi sähköposti kilpailun järjestämiseen liittyen.

“Kilpailun järjestäminen on loistava tilaisuus tavoittaa ja esitellä seuran toimintaa oman alueen yläkoululaisille ja toisen asteen opiskelijoille”, sanoo liiton nuoriso- ja koulutuskoordinaattori Leo Piironen.

Lisätietoja Koululiikuntaliitosta antaa Jani Kangasniemi: jani.kangasniemi@kll.fi, 0405513488.