Vuoden 2022 seurajäsenyyksien ja lisenssien myynti siirtyy myöhemmäksi

Suomisportin seurapalvelu ei ole vielä päivittynyt SFL:n osalta uuteen versioon ja täten SFL ei voi vielä myydä ensi vuoden seurajäsenyyksiä ja lisenssejä. Suomisport päivittyy vuoden loppuun mennessä.

Nainen kuvattuna ylhäältä päin, katsomassa puhelimesta Suomisporti-sivustoa kuulokkeiden kanssa.

Moni varmaan odottaa jo mahdollisuutta hankkia vuoden 2022 seurajäsenyys ja lisenssi. Niiden ostaminen ei kuitenkaan valitettavasti ole vielä tällä hetkellä mahdollista.

Suomisportin seurapalvelu muuttuu sekä seurajäsenyyksien luomisen, myynnin että ostamisen näkökulmasta loppuvuoden aikana. Koska seurapalvelun muutokset eivät ole vielä päivittyneet Suomen frisbeegolfliiton käytössä olevaan Suomisport-palveluun, SFL ei pysty vielä avaamaan uutta lisenssikautta. Suomisportin henkilökunta pyrkii saamaan muutokset voimaan mahdollisimman pian.  Päivitys toteutuu joka tapauksessa vuoden loppuun mennessä.

SFL tiedottaa, kun palvelun muutokset ovat päivittyneet ja lisenssikausi pystytään avaamaan. Uuden seurapalvelun käyttöön tulee kattava ohjeistus liiton sivuille.