Suomen frisbeegolfliiton Junioriakatemian valinnat

Suomen frisbeegolfliiton Junioriakatemian valinnat kaudelle 2021-2022 on nyt tehty. Tänä vuonna hakemuksensa Akatemiaan jätti lähes kaksikymmentä innokasta nuorta.

Akatemiaan valittiin uusien hakijoiden joukosta yhteensä neljä nuorta urheilijaa. Hakemuksia saapui viime vuoden tapaan ympäri Suomea.

Valinnat Junioriakatemiaan tehtiin hakulomakkeella esitettyihin tietoihin, sekä hakijan aikaisempaan kisamenestykseen pohjautuen. Lisäksi valintaprosessissa arvioitiin hakijoiden motivaatiota ja kykyä sitoutua akatemian leirityksiin sekä leiritysten väliseen ohjelmaan.

Toiminnan jatkuminen

Liitto on myös päättänyt jatkaa toimintaa kaudelle 2020-2021 valittujen nuorten kanssa, sillä kulununeen kauden leiritykset jäivät vajaaksi koronan vuoksi. Näin ollen Junioriakatemiaan kuuluu kaudelle 2021-2022 yhteensä 17 nuorta.

Leiritykset

Osana Junioriakatemian toimintaa tullaan kaudella 2021-2022 järjestämään 3-4 leiritystä, joista ensimmäinen toteutetaan 20.-21.11.2021 Tampereella Varalan Urheiluopistolla.

Akatemiaan valitut uudet urheilijat:

Nelli Forsberg

Aaro Huttunen

Tuukka Lappi

Onni Ruusunen

Suomen frisbeegolfliitto onnittelee kaikkia valituksi tulleita!