Järjestösihteerin paikalle runsaasti hakijoita – haastattelut elokuussa

Suomen frisbeegolfliitossa oli avoinna määräaikainen, osa-aikainen järjestösihteerin tehtävä. Hakuaika päättyi sunnuntaina 18.7. ja saimme tehtävään yhteensä 21 hakemusta. Hakemuksissa painottui sekä hakijoiden lajituntemus että järjestöosaaminen. Oli mukava huomata, että osa-aikainen tehtävä herätti kiinnostusta ympäri Suomen.

Kaikille hakijoille on maanantaina 19.7. lähetetty kuittaus hakemuksesta. Liiton hallitus ja toiminnanjohtaja tutustuvat tällä viikolla hakemuksiin ja haastatteluun kutsuttaviin ollaan yhteydessä, kun jatkoon pääsevät on valittu. Haastattelut järjestetään Teamsin välityksellä elokuun ensimmäisellä viikolla.

Uutinen järjestösihteerin hausta: Töihin frisbeegolfliittoon: järjestösihteerin paikka auki – Suomen frisbeegolfliitto