Joukkuefrisbeegolfin EM-kisat Kroatiassa Varazdinissa 18.-21.8.

SFL etsii pelaajia joukkue-EM-kisoihin

Joukkuegolfin EM-kisat järjestetään tänä vuonna heti yksilö-EM-kisojen perään eli samaan aikaan kuin MPO/FPO-SM-kisat Kroatiassa Varazdinissa 18.-21.8. Ymmärrettävästi tämä ei ole Suomen kannalta hyvä ajankohta, mutta yritämme joka tapauksessa saada joukkueen kisoihin.

Joukkueen kokoonpano jokaisella kierroksella on 4xMPO, 1xFPO, 1xMPM. Eli vähintään yhtä naista ja yhtä mastersikäistä etsitään joukkueeseen.

Osallistumisesta kiinnostuneita pyydetään ilmoittamaan halukkuudesta osoitteesen toiminnanjohtaja@frisbeegolfliitto.fi

Hakuaikaa 17.7.2021 asti.

Valintaperuste on lähtökohtaisesti sama kuin EM-kisojen maapaikoissa eli 3 parasta kilpailutulosta 2019-2021, mutta valinnat tehdään hakemusten perusteella hallituksen päätöksellä.

Kuten aiemmin, liitto maksaa pelaajien osallistumismaksun kilpailuihin. Myös pelipaidat tulevat liitolta. Muut kulut, kuten matkat, majoitus ja mahdolliset koronan aiheuttamat lisäkustannukset jäävät pelaajan vastuulle.