Liikunta-alan koulutus frisbeegolfaajalle

Haluatko nostaa frisbeegolfin suosiota seurassasi? Haluatko innostaa lisää harrastajia seuraan ja tehdä frisbeegolfin harrastamisesta seurassa ammattimaisempaa?

Suomen frisbeegolfliitto ja urheiluopisto Kisis toteuttavat yhteistyössä liikunnan ammattitutkintoon valmistavan koulutuksen.

Koulutus sopii erinomaisesti seuroille ja henkilöille, jotka ovat kiinnostuneita kehittämään seuran valmennus-, ohjaus-, ja harrastustoimintaa.

Liikunnan osaamisalan koulutuksesta saat samalla kertaa liikuntaneuvojan pätevyyden sekä frisbeegolfin Ohjaaja 1-koulutuksen. Käytyäsi koulutuksen, sinulla on valmiudet ohjata frisbeegolfia, järjestää harjoitustapahtumia sekä kehittää frisbeegolftoimintaa seurassasi. Urheiluopisto Kisakeskuksen frisbeegolfpuitteet tarjoavat erinomaisen mahdollisuuden kehittää käytännön ohjausosaamista frisbeegolfin parissa. Koulutuksen ansiosta sinulla on ainutlaatuinen mahdollisuus päästä ohjaamaan sekä järjestämään frisbeegolftapahtumia ja -kursseja Kisakeskuksessa.

Mitä koulutuksessa opiskellaan?

Liikunnan osaamisalan koulutuksesta valmistut liikuntaneuvojaksi. Liikuntaneuvojana ohjaat liikuntaa yksilöille ja ryhmille, suunnitelet henkilökohtaisia liikunta- ja valmennusohjelmia sekä suunnittelet ja toteutat liikuntaprojekteja ja -tapahtumia.

Koulutuksen aikana opit toimimaan liikunnan toimintaympäristössä ja suunnittelet sekä ohjaat liikuntatapahtuman. Koulutuksen aikana valitset joko lasten, nuorten tai aikuisten liikunnan ohjaamisen ja erikoistut yhteen näistä. Lisäksi valitset kaksi tutkinnon osaa kolmesta: liikuntayrittäjyys, liikunnan ohjelmapalveluissa toimiminen, sekä yksilöllinen liikunnanohjaus, josta on mahdollisuus saada urheiluluopistojen Personal Trainer -sertifikaatti.

Tutkinnon hinta

Tutkinnon hinta on 2010 €. Hinta sisältää henkilökohtaisen oppimisen suunnitelun, lähijaksojen opetuksen ja materiaalit sekä tutkintomaksun ja näytöt sekä frisbeegolfin Ohjaaja 1 -koulutuksen. Hinta ei sisällä majoituksia eikä ruokailuja.

Haku koulutukseen on auki 13.8.2021 asti.

Koulutukseen pääset hakemaan Kisiksen verkkosivuilta.

Lisätiedot

Kysymyksiin koulutusta koskien vastaa Kisiksen Jari Laitamäki (jari.laitamaki@kisakeskus.fi)