SFL ja SoveLi kehittävät yhdessä soveltavaa frisbeegolfia

SFL etsii pilottiseuroja toteuttamaan ensimmäisiä ohjauksia

SFL ja Soveltava Liikunta SoveLi kehittävät soveltavaa frisbeegolfia opetus- ja kulttuuriministeriön erityisavustuksella, joka on tarkoitettu liikunnan kansalaistoiminnan tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden kehittämishankkeisiin.

Hankkeessa laaditaan koulutusohjelma ja valmiita malleja seurojen käyttöön soveltavan frisbeegolfin tarjoamiseksi jäsenilleen ja soveltavan liikunnan kohderyhmille. Tämän avulla seurat voivat toteuttaa omaa ja liiton visiota yhdenvertaisuudesta.

Hankkeessa on tarkoitus toteuttaa pilottitapahtumia kesällä 2021. Tähän tarkoitukseen etsitään SFL:n seuroista kiinnostuneita osallistujia. Ensimmäisissä tapahtumissa pilotoidaan ohjaajakoulutuksiin myöhemmin sisällytettävää materiaalia. Pyydämme ottamaan yhteyttä nuoriso- ja koulutuskoordinaattori Leo Piiroseen, mikäli aktiivisen elämäntavan edistäminen kiinnostaa ja seurasta löytyisi innostuneita tekijöitä.

Leo Piironen 050 330 0685 leo.piironen@frisbeegolfliitto.fi

SoveLin uutinen hankkeesta: https://www.soveli.fi/ajankohtaista/frisbeegolfhanke/

Kuva: SFL / Toni Laitiala