Tapani Aulu toiminnanjohtajan äitiysvapaan sijaiseksi

Frisbeegolfliiton henkilöstöön tulee muutoksia alkuvuodesta. Tapani Aulu on valittu määräaikaiseen toiminnanjohtajan äitiysvapaan sijaisen tehtävään.

Liiton toiminnanjohtaja Anniina Ihamäki jää äitiysvapaalle työtehtävistään helmikuun puolivälissä. Ihamäen sijaiseksi on valittu turkulainen Tapani Aulu. Aulu on pitkän linjan lajiaktiivi, ja on toiminut 2010-luvun alkupuolelta saakka muun muassa PDGA:n maakoordinaattorina ja liiton hallituksen jäsenenä.

”Koska käsissämme oli niin ainutlaatuisella kokemuksella varustettu, vahva ja motivoinut ehdokas tehtävään, päätimme täyttää paikan sisäisellä rekrytoinnilla. Tapani on luonteva valinta Anniinan sijaiseksi, sillä hänellä on useamman vuoden kokemus paitsi lajin parissa toimimisesta, myös kosketuspintaa siihen, millainen lajiliittojen tehtävä suomalaisessa yhteiskunnassa laajemmin on”, kommentoi liiton puheenjohtajana vuoden 2021 alusta aloittava Laura Heikkilä.

Toiminnanjohtajan työtehtäviin kuuluu liiton toiminnan koordinointi ja kehittäminen yhteistyössä hallituksen kanssa. Vuosittaista toimintaa ohjaavat liiton visio ja muut suuntadokumentit sekä toiminta- ja taloussuunnitelmat. Toiminnanjohtaja on myös liiton nuoriso- ja koulutuskoordinaattorin esimies. Vuonna 2021 liiton toiminnan painopisteitä ovat muun muassa juniori- ja koulutustoiminnan sekä vastuullisuustyön kehittäminen.

Tapani Aulu. Kuva: SFL / Toni Laitiala

”Olen nähnyt frisbeegolfin ja liiton kasvun SFL:n hallituksessa kymmenen vuoden aikana. Toiminta on kaikilta osiltaan kehittynyt, laajentunut ja monipuolistunut. Ensi vuodelta odotan edelleen vahvaa kehitystyötä yhdessä nuoriso- ja koulutuskoordinaattorin ja uuden hallituksen kanssa”, Aulu pohtii.

Toiminnanjohtajan tehtävien siirto suoritetaan porrastetusti tammi-helmikuun 2021 aikana. Ensisijaisen yhteyshenkilön tarkemmasta vaihtumisajankohdasta tiedotetaan liiton jäsenseuroja erikseen alkuvuodesta. Aulu aloittaa työnkuvaansa perehtymisen 10.1.2021 alkaen. Ihamäen äitiysvapaa käynnistyy 12.2.2021 ja päättyy vuodenvaihteessa 2021-2022.

Toiminnanjohtajan puhelinnumero (050 596 0310) ja sähköpostiosoite (toiminnanjohtaja(at)frisbeegolfliitto.fi) säilyvät ennallaan henkilövaihdoksesta huolimatta.

Lisätietoja:

Laura Heikkilä, laura.heikkila(at)frisbeegolfliitto.fi