Ilmoittautuminen Liitopäiville 2020 käynnissä 8.10. saakka

Vuoden 2020 Liitopäivät järjestetään 17.-18.10. Partaharjun toimintakeskuksessa Pieksämäellä. Liitopäivät on Suomen frisbeegolfliiton vuosittainen, seuratoimijoille suunnattu yhteinen ideointi- ja kehitystapahtuma.

Tapahtuma päättyy sunnuntaina järjestettävään yhdistyksen syyskokoukseen. Syyskokouksen kokouskutsu ja valtakirjapohja seurojen edustajille sekä ohjeistus hallitusehdokkaiden asetteluun toimitetaan jäsenseuroille sekä julkaistaan liiton internetsivuilla viimeistään 14 päivää ennen kokousta.

Ohjelma:

Lauantai 17.10.

09.00 Pelaajakokous

09.30 Liitopäivä Open

12.30 Lounas

13.30 Ohjelma käynnistyy (Ohjelman sisältötäydennykset ja -täsmennykset mahdollisia):

• Liitopäivien avaus
  • Valtioneuvoston olosuhdejaoston toiminta, liikuntapaikkarakentaminen ja case-esimerkki rataprojektista
  • Yhdenvertaisuus ja häirinnän ehkäisy seuratoiminnassa
  • Junioritoiminnan materiaalin esittely ja keskustelu
  • Ajankohtaiset asiat

17.30 Ryhmätöiden alustus ja ryhmiin jakautuminen

19.00 Illallinen

20.00 Sauna lämpiää, illanviettoa

Sunnuntai 18.10.

08.00 Aamupala & ryhmätöiden viimeistely

10.00 Ryhmätöiden purku alkaa

12.00 Lounas, ryhmätöiden purku jatkuu

14.30 Kahvit

15.00 Syyskokous

Koronavirustilanne:

SFL pidättää oikeudet ohjelma- ja toteutustavan muutoksiin. Järjestäjät seuraavat aktiivisesti koronavirustilanteen etenemistä ja  Aluehallintoviraston ohjeistusta tapahtumien järjestämiseen 1.10. alkaen. Tapahtumassa turvallisuus huomioidaan muun muassa väljällä istuinpaikkajärjestelyillä ja tilankäytöllä sekä hygieniatoimenpitein. Tapahtumaan ei tule osallistua sairaana.

Lauantain 17.10. klo 13.30-17.30 järjestettävään osioon järjestetään myös etäseurantamahdollisuus, josta infoa ja ilmoittautumismenettely toimitetaan liiton jäsenseuroille lähempänä tapahtumaa.

Ilmoittautuminen Liitopäiville:

Viimeinen ilmoittautumispäivä tapahtumaan on torstai 8.10.2020. Jokaisen SFL:n jäsenseuran seurakohtainen osallistujakiintiö on 2 osallistujaa. Ilmoittautuminen tapahtuu erillisellä lomakkeella.

SFL kustantaa viikonlopun tilat, ruokailut (aamupala, lounas, päivällinen, kahvit ja välipalat, iltapala) ja ohjelman. Osallistujat vastaavat kuitenkin itse tapahtuman majoituskuluista ja majoituksen varaamisesta.  Huomioithan, että majoitus varataan suoraan Partaharjun toimintakeskuksen vastaanotosta (lisätietoja alla).

Ilmoittautumislinkki

Majoituksen varaaminen:

Osallistujat vastaavat itse tapahtuman majoituskuluista ja majoituksen varaamisesta. Majoituksen voi halutessaan varata alkamaan jo perjantaista 16.10. Majoitustoiveet/-varaukset sekä ruoka-aineallergiailmoitukset ensisijaisesti sähköpostitse: partaharju(at)partaharju.info, +358 44 725 4124, arkisin klo 8.00 – 16.00. Majoitus tapahtumaan on omakustanteinen.

Hinnat majoitukselle:

• Majoittuminen 2hh tai useamman henkilön huviloissa 48 €/hlö/vrk
  • Majoittuminen 1hh 65 €/hlö/vrk

Liinavaatteet ja pyyhkeet kuuluvat majoituksen hintaan.