Kartoitamme Ohjaaja 1 -koulutustarpeita jäsenseuroissamme

Suomen frisbeegolfliiton koulutusjaosto, Suomen frisbeegolfkouluttajat (SFK), järjestää vuosittain ohjaajakursseja kysynnän perusteella. Vuonna 2020 järjestämme Ohjaaja 1 -kursseja tarpeen mukaan.

Ohjaaja-kurssin järjestäminen:

• Toteutuakseen kurssilla on oltava minimissään kahdeksan (8) osallistujaa

• Kurssille tarvitaan luokka tai joku muu tila, jossa pidetään koulutuksen luento-osuus, sekä avoin kenttä (kurssin harjoitteita varten) ja frisbeegolfkoreja tai frisbeegolfkenttä (harjoitteet, säännöt ja pelin kulku)

Lisätietoja koulutussisällöistä löytyy täältä.

Oletko sinä kiinnostunut ohjaajakoulutukseen osallistumisesta? Liitto kartoittaa tällä hetkellä kootusti jäsenseurojensa kautta ohjaajakoulutuksen käymisestä kiinnostuneiden henkilöiden määrää. Tämän pohjalta laaditaan kurssikalenteri vuodelle 2020. Mikäli olet kiinnostunut ohjaajakoulutuksen suorittamisesta vuoden 2020 aikana, ota yhteyttä siis seuraasi. Pyydämme ystävällisesti seuroja ilmoittamaan kootusti koulutuksesta kiinnostuneiden määrät Leo Piiroselle alla olevan ohjeistuksen mukaisesti.

Seurojen koulutustarpeiden kartoittaminen:

1. Pyydämme seuroja kartoittamaan oman jäsenistönsä tarpeensa ohjaajakoulutukselle (= kuinka monta tänä vuonna koulutukseen osallistumisesta kiinnostunutta henkilöä seurassa on).

Huom! Kiinnostuneiden henkilöiden määrä seuroissa voi olla vähemmän kuin ylempänä uutisessa mainittu kahdeksan (8) osallistujaa. Tässä vaiheessa kartoitamme koulutuksesta kiinnostuneiden määrää eri seuroissa ja sitä kautta alueellisesti. Tarpeiden pohjalta koulutuksia pyritään organisoimaan eri alueilla siten, että järjestettäviin koulutuksiin on tervetulleita eri seurojen jäsenet.

2. Lähettäkää kootusti tieto/arvio oman seuranne ohjaajakoulutustarpeista (henkilömäärä) nuoriso- ja koulutuskoordinaattori Leo Piiroselle: leo.piironen@frisbeegolfliitto.fi. Toivomme ilmoituksia viimeistään 7.6.2020.
  3. Koulutusjaosto laatii saatujen ilmoitusten perusteella Ohjaaja 1 -kurssikalenterin vuodelle 2020.