Lisenssit ja Sporttiturva-vakuutukset Suomisportista – kisat Metrixissä

Kilpailulisenssit ja Sporttiturva-vakuutus

Suomen frisbeegolfliiton (SFL) jäsenrekisterinä, sekä lisenssien ja frisbeegolfin Sporttiturva-vakuutuksen ostoympäristönä toimii urheiluyhteisöjen yhteinen Suomisport-palvelu.

• Hankkiaksesi lisenssin, liity ensin jäseneksi omaan seuraasi Suomisportissa. Seuran toimintatavoista riippuen, voit ostaa jäsenyyden itse suoraan Suomisportista, tai vaihtoehtoisesti seurasi yhteyshenkilö lisää sinut jäseneksi seuraan.
  • SFL:n jäsenseurojen jäsenille on tarjolla OP:n Sporttiturva -vakuutus hintaan 65 € / henkilö. Vakuutus on voimassa vuoden 2019 loppuun saakka. Vakuutuksen voi hankkia kätevästi kilpailulisenssin yhteydessä. Vakuutuksen voi hankkia myös pelaaja, joka ei hanki kilpailulisenssiä – katso tällöin ohje vakuutuksen hankintaan.
  • Kun sinulla on Suomisportissa olemassa voimassaoleva SFL:n jäsenseuran jäsenyys, voit ostaa kilpailulisenssin itsellesi. Lisenssikauden PDGA-jäsenyys sisältyy kilpailulisenssin hintaan, ja liitto tilaa/uusii sen lisenssikaudelle voimaan pelaajalle Suomisportin lisenssioston jälkeen (0-9 päivän viive). HUOM! PDGA-jäsenyyden ostaminen suoraan PDGA:lta ei vaikuta lisenssin hintaan.
  • Lisenssin ostaja: Lisää PDGA-numerosi myös Suomisport-profiiliisi heti, kun sinulla on PDGA-numero on. Löydät Suomisport-profiilisi lajikohtaisista lisätiedoista paikan numeron lisäämiselle lisenssioston jälkeen. Pääset täyttämään PDGA-numeron (pelkkä numero, ei #-etuliitettä) profiiliisi kirjautumalla Suomisportissa.

Kun olet lisännyt PDGA-numerosi Suomisportiin, Metrix pystyy havaitsemaan lisenssisi tämän jälkeen päivän viiveellä. Lisää oma Sportti-ID-numerosi, PDGA-numerosi sekä syntymävuotesi vastaavasti Metrixin tietoihisi.

Kilpailukalenteri ja kilpailut Metrixissä

Ajankohtaisia ilmoittautumisinfoja mm.

Amateur Series-kilpailuiden, Prodigy Disc Pro Tourin osakilpailuiden sekä eri SM-kilpailuiden Disc Golf Metrix -sivut on linkitetty kootusti Kilpailukalenteri-sivulle. Sivua päivitetään sitä mukaan, kun ilmoittautumisaikatauluja on vahvistettu.

Liiton kilpailuhallintajärjestelmänä toimii Disc Golf Metrix. Listauksen liiton alaisista kilpailuista löydät joko

1. suuntaamalla Metrixiin liiton sivuilta löytyvän linkin kautta tai
  2. lyhytosoitteella http://sfl.dgmtrx.com tai
  3. hakemalla niitä Metrixistä suoraan hakutoiminnolla.

Liiton sivuilta linkitykset löytyvät etusivulta sekä ylävalikosta: