OKM:n seuratuki haussa 12.11.-14.12.

Opetus- ja kulttuuriministeriön (OKM) seuratoiminnan kehittämistuen haku on käynnissä 12.11.-14.12.2018. Tuki on tarkoitettu lasten ja nuorten liikuntaharrastuksen lisäämiseen sekä monipuolisen organisoidun liikunnan kehittämiseen.

OKM:n seuratukea voivat hakea paikalliset, rekisteröityneet yhdistykset, jotka järjestävät liikunta- ja/tai urheilutoimintaa. Avustuksia myönnetään harkinnanvaraisena erityisavustuksena. Seuratuen hakuaika on käynnissä 12.11.-14.12.2018. Päätökset avustuksista pyritään tekemään 30.4.2019 mennessä.

Suomisportin tukihakupalvelu – hae käyttöoikeudet ajoissa

Seuratukea haetaan sähköisesti Suomisport-järjestelmässä. Mikäli seurassanne päädytään hakemaan seuratukea, tulee teidän hakea tukihakupalveluun käyttöoikeudet.

Urheiluyhteisön yhteiseen digipalvelu Suomisportiin on avattu uusi palvelu seuroille, seurojen tukihakupalvelu, missä voi hakea opetus- ja kulttuuriministeriön seuratukea. Palvelu löytyy osoitteesta: https://tukihaku.suomisport.fi/. Seuratuen hakuaika on 12.11.- 14.12. klo 16.15.

Seuroissa tukihakemuksia täyttävien henkilöiden tulee hakea palveluun seuralle ja itselleen ennakkoon käyttöoikeus. Käyttöoikeuksien haku käynnistyi 1.11.2018 osoitteessa: https://tukihaku.suomisport.fi/. Tukien haku käynnistyy 12.11. Käyttöoikeudet kannattaa ehdottomasti hakea ajoissa, jotta ne myös ehditään hyväksyä ajoissa.

Käyttöoikeuksien hakemiseen liittyvissä kysymyksissä voit ottaa yhteyttä sähköpostitse Suomisportin asiakaspalveluun: suomisport@olympiakomitea.fi.

Lisätietoja seuratuesta ministeriön sivuilla.