SFL hakee osakilpailujärjestäjiä Prodigy Disc Pro Tourille 2019

Frisbeegolfin kotimainen kärkikiertue saa jatkoa jälleen kaudella 2019. Prodigy Disc Pro Tourilla kilpaillaan neljässä eri osakilpailussa. Osakilpailuiden haku on nyt avoinna.

• Yhteensä 4 osakilpailua
  • Lähtökohtaisesti osakilpailussa kaksi kilpailupäivää, kolme kisakierrosta
  • 144 kilpailijaa kahdessa lohkossa, luokat tarkennetaan myöhemmin
  • A-tier
  • Kiertueen pääyhteistyökumppani on Prodigy Disc Europe. Muut kaupalliset oikeudet sekä kiertueen mediaoikeudet siirretään soveltuvin osin järjestävälle seuralle.
  • Tourilla kilpaillaan osakilpailuvoittojen lisäksi myös kiertueen kokonaiskilpailussa. Kokonaiskiertueella pelaajan pistepottiin lasketaan yhteen pisteet kolmesta parhaasta osakilpailutuloksesta.
  • Osallistumismaksu alustavasti kaikissa luokissa 70 €, josta 20 € seuralle, 15 € loppupottiin ja 35 € osakilpailun palkintoihin (v. 2018 vastaava)

SFL pidättää oikeuden muutoksiin.

Hakuaika käynnissä 9.12.2018 saakka

Haemme neljää kilpailunjärjestäjää kaksipäiväisille, vähintään 144 pelaajan kilpailuille. Pyydämme liittämään hakemuksiin kilpailun ensijaiset päivämäärät ja vaihtoehtoiset päivämäärät. Mikäli päivämäärä on helposti neuvoteltavissa pidemmälle aikajaksolle, se on hyvä mainita hakemuksessa. Ajankohdat sovitetaan limittäin kansainvälisen kilpailukalenterin sekä muiden merkittävien kotimaisten kilpailujen kanssa.

Lisätietoja hausta sekä osakilpailujärjestämisestä hakulomakkeella.

Hakulomake.